vesleengen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei! Har pinna mange programmer på Windows 7 taskbar, men har en uvane å trykke bortpå de slik at programmet åpnes. Er det en mulighet å få dobbeltklikk funksjon til å åpne pinna programmer på taskbar? Er litt lei av å å komme borti photoshop og 3DSmax, for å måtte så vente 2 minutter.... Takk for alle svar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Tror ikke det, men du kan jo velge "Auto-Hide the taskbar" og "use small icons"...mulig det vil hjelpe litt? Eller bare ikke ha så mangen programmer på taskbar. ELLER bare lær deg å ikke trekk ned muspekeren ned der...fatter ikke hvordan du får det til, er du helt "Parkinson's" med musa eller? Endret 28. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har jo pinna det jeg bruker mye, og det er fort gjort å være litt rask på labben med trykking og bomme med en pixel eller to.. Small icons har jeg prøvd, men det ble bare enda verre Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg har jo pinna det jeg bruker mye, og det er fort gjort å være litt rask på labben med trykking og bomme med en pixel eller to.. Small icons har jeg prøvd, men det ble bare enda verre Fatter ikke hvordan da det kan bli enda verre da de blir mindre og vanskeligere å treffe. Kanskje du burde skru ned hastigheten på musepekeren, slik at du har bedre kontroll? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Største problemet er at jeg kommer borti touchpad når jeg skal skrive. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Største problemet er at jeg kommer borti touchpad når jeg skal skrive. Om du vanligvis bruker datamus kan du bare deaktivere driveren til TouchPad. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 joda... men det er slik at touch brukes vel i rundt 30% av tiden... Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 joda... men det er slik at touch brukes vel i rundt 30% av tiden... Da blir det større problemer i forhold til det. Det finnes jo pc'er med en knapp like ved touch-pad'en som deaktiverer den, du får se etter en sånn neste gang du skal kjøpe deg ny PC. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 må nok det... får ikke stilt sensitiviteten til den heller noe mer.. Får håpe noen andre som kan progge litt kan lage en app Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 må nok det... får ikke stilt sensitiviteten til den heller noe mer.. Får håpe noen andre som kan progge litt kan lage en app Du skal ikke se bort ifra at det finnes en App for det, men hvem vet hva den heter og hvor en ligger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå