Gå til innhold

Problemer med headsettet


Anbefalte innlegg

Hei,

når jeg snakker med andre på skype så hører dei hva jeg hører på. Foreksempel viss jeg spiller ett spill så hører dei lyden fra spillet bedre enn dei hører meg. Å det er ett stort problem når vi spiller sammen.

 

Jeg har ett Steelseries 4H headsett med jackplugger, som jeg kobler til i tastaturet, ett Logitech G510 tastatur, å da blir det kobla til i pcen via USB.

 

Jeg har også prøvd å kobla i rett i pcen men da hører ikke dei meg. sjøl om jeg stiller mikrofonen på maks på alt. Å pcen står litt unna så det er ganske upraktisk å koble den i pcen.

 

har Realtek HD audio driver til lyd og ett Gigabyte GA-X58A-UD3R hovedkort - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601184

 

Trenger hjelp for jeg gir snart opp sjøl

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig at mikrofonvalget ditt står som "what U hear" under instillingene til skype?

 

tools -> options -> audio settings -> velg riktig mikrofon under "microphone"-delen

 

Har du forresten stilt på volumet til mikrofonen i windows, eller kun under instillingene til skype?

 

I windows 7 kan dette gjøres under Start -> control panel -> hardware and sound -> sound -> recording -> høyreklikk på den riktige mikrofonen -> properties -> still høyere volum under "levels"

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Har valgt riktig mikrofon på skype innstillingene ja.

 

har også alt av mikrofonvolum på maks, så det hjelper ikke, må bruke mikrofonboost for at dei skal høre mej, men det e ikkje problemet hær. Problemet e at dei hører apsolutt alt som skjer på datan min like godt som meg, om ej høre på musikk, spiller, og tilogme den lave lyden på facebook chatten hører dei.

 

Det er det jeg må få bort. Skype, eller windows, sender all lyd som er på datan og mikrofonen til dei andre, ikke bare det jeg sier i mikrofonen, men det som kommer på høytalerene i headsettet også. Dei hører tilogme dei sjøl når dei snakka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...