Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hva kan serverne mine være verdt???


Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg, møkk lei nettverket, vurderer salg/bytte til bærbart. hva kan dette være verdt/noen som vil bytte i en bærbar???

 

5x intergraph, PII, dual 400 mht, 5 x4,5 scsi disks, 512 mb ram, div. wide/ultrawide kontr.cdrom.

1x compaq ap500, PIII, dual 500 mht, 2x ca.8gb scsi disks, 523 mb ram, div. scsi kort, cdrom

 

kan i tillegg slenge med noen pc`er hvis prisen/tilbudet er ok:

PII 300, PIII 450, PIII 500 + div. skjermer osv.osv........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solgte en Dell PE2500 med 3x36gb scsi disker, 2x1,4ghz p3 tulatin, 1,5Gb ram etc for 11k, var egentlig fornøyd med prisen.

 

tror ikke du får all verden for de der..greit det er "gamle" servere, men de er ikke akkurat high end for å si det sånn:) diverste wide kontrollere (hvis det ikke er av det nyeste) koster jo knapt noe idag. 4,5Gb disker er ikke nok til å kunne brukes som fileserver etc.

Lenke til kommentar

aner ikke ghva du kan få for de, men spørsmålet er intressangt for meg også.

 

jeg har selv en Compaq Proliant 5500 med Dual pentium Pro prossesorer, 11x 9.1GB og 12 x 18.2 GB i ekstra disk kabinett, er over 700 MB RAM

 

lurer selv på hva den er eventuelt verdt jeg, noen ide om pris Any1?

Lenke til kommentar

Maskinene kan jo absolutt brukes til 'fornuftige' ting da - det største problemet er vel kanskje diskplassen.

 

Et firma jeg jobber for innimellom hadde helt til i fjor en Compaq-server bestående av P2-400 (ikke dual) med 386MB RAM som de kjørte både filserver, Exchange og økonimisystem på under NT4. Til sammen 15-16 brukere og det fungerte helt problemfritt uten treghet av noe slag. Hadde riktignok større disker (30GB) men ellers 'dårligere' enn det som selges her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...