benjamin84 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hei! Har nå spilt GT 5 et par dagers tid (nesten uavbrutt ) men det er fortsatt en ting jeg ikke skjønner. Ved alle muligheter så har jeg valgt mest mulig realisme, skrudd av alle hjelpemidler osv, men allikevel så er det en eller annen form for traction control som stepper inn? For eksempel så kan jeg gi full gass fra stillestående i en 500 hesters BMW uten at bakhjulene spinner. Om jeg får lagt en bil ut i sladd (Gallardo ble test-bilen) så kan jeg trykke gassen i bunn men bilen regulerer turtallet selv, her burde jeg kunnet kjøre gjennom svingen på turtallsperren om dette hadde vært realistisk. Hver gang dette skjer så ser man på "gass-indikatoren" på skjermen at den øverste delen blir rød. Dette får meg meg til å tro at det er mulig å skru av denne "hjelpefunksjonen"? Noen som vet? Bruker forøvrig et G25 ratt. /Benjamin Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sikker på at alt står på "off"? Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Der fant jeg endelig instillingene! Jeg har skrudd alt av hver gang jeg har spilt i Arcade mode, men aldri fått opp samme menyen i Career mode... tenkte jo selvsagt at dette var en instilling som ville vært i forbindelse med bilen, eller profilen, men nei dette må jo stilles før hvert race, i den skjermen jeg vanligvis hopper over fortest mulig.. jaja, fant nå ut av det! Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Greit å skrive hva du gjorde? Sliter med det samme Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Siste skjermen før du starter et løp i A-Spec mode, der hvor du trykker et grønt start/mål flagg for å starte, er det en knapp som ser ut som en vridbar volum knott. Der finner du driving options eller hva det nå heter Må stilles en gang for hver bil tror jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå