Fiskargut Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ser endel lurer, her er noen kjappe tips. Mer utfyllende detaljer og linker HER 1.Drakt til favorittlaget-sikker vinner 2.Bøker 3.Klokke 4.t-skjorte (personlig helst) 5.Hotellferie-bestilt og betalt! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ser endel lurer, her er noen kjappe tips. Mer utfyllende detaljer og linker HER 1.Drakt til favorittlaget-sikker vinner 2.Bøker 3.Klokke 4.t-skjorte (personlig helst) 5.Hotellferie-bestilt og betalt! Hva med de som avskyr fotball ? Lenke til kommentar
Fiskargut Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ser endel lurer, her er noen kjappe tips. Mer utfyllende detaljer og linker HER 1.Drakt til favorittlaget-sikker vinner 2.Bøker 3.Klokke 4.t-skjorte (personlig helst) 5.Hotellferie-bestilt og betalt! Hva med de som avskyr fotball ? De kan jo f,eks kjøpe nklokka jeg linker til, dritstilig Lenke til kommentar
Diamanten Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Julegaveforslag.com Lenke til kommentar
Fiskargut Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 HAr lagt til noen flere tips her nå: http://manneblogg.no/julegavetips-til-menn/ Lite tips ellers-sjekk lagervarestatus osv på litt større presanger, jeg bestiulte ny telfon i julegave til meg selv 16.nov- nå er den "forventet" ankommet butikken 22.des Dvs at jeg ikke får den til jul, kanskje ikke før nyåret..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå