Boralis Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei ,har et pussig problem med dette kortet det som skjer er at maskinen restarter og når den da booter opp igjen kommer det en alarm som høres ut som en tåkelur og så kommer det en melding på skjermen at jeg har feil bios. Slår jeg da av maskinen et par ganger starter den plutselig og alt er normalt, har sjekket bios og oppdatert har prøvd med tre forskjellige sett minnebrikker uten res. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvilken bios bruker du Snekker'n? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hvilken bios bruker du Snekker'n? Har prøvd alle nå har jeg 715 Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Som kjent har jeg vært igjennom det meste med IC7-G kortet, og har nå endelig fått det opp å gå med tilfredstillende målinger. Akkurat det problemet du fremstiller her, opplevde jeg aldri. Nå kaster jeg en ball ut i løse lufta, men har du oppdatert Chipset brikken med siste versjon? Den heter infinst_autol.exe (Inf50) versjon 5.00.1012, og ligger et stykke ned på siden HER på ABIT sin downloadside. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Nå kaster jeg en ball ut i løse lufta, men har du oppdatert Chipset brikken med siste versjon? Den heter infinst_autol.exe (Inf50) versjon 5.00.1012, og ligger et stykke ned på siden[url=http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/mb_biosdrive.jsp? Håper det hjelper. Den nyeste er:Driver Version : 5.0.1.1015 WHQL pass Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Alt er oppdatert,men det hjelper ikke supportavd mener det kan vere en kontaktfeil i biosbrikken. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Alt er oppdatert,men det hjelper ikke supportavd mener det kan vere en kontaktfeil i biosbrikken. Send det inn og få byttet det. Har ikke du et NEO FISR2 kort oxo da? Har du kjøpt kortet på komplett,så tar det vel noen uker før du får byttet det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Alt er oppdatert,men det hjelper ikke supportavd mener det kan vere en kontaktfeil i biosbrikken. Send det inn og få byttet det. Har ikke du et NEO FISR2 kort oxo da? Har du kjøpt kortet på komplett,så tar det vel noen uker før du får byttet det. Akkurat, der er problemet ringte dem og det var KOMPLETT umulig (derav navnet kan jeg tenke meg) å få forhåndsretur fra dem,har bestilt et fra psdata i dag vil vere hos meg i morgen kl 0900 Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har hørt at batteriet på HK kan være dårlig selv på nye kort. Det kan føre til merksnodige problem. Har prøvd å bytte det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har hørt at batteriet på HK kan være dårlig selv på nye kort. Det kan føre til merksnodige problem. Har prøvd å bytte det? Ja det er byttet med et jeg vet er ok,nytter ikke. Det ser nok ut som det kan vere en kontaktfeil,da dette skjer sporadisk ene dagen skjer ingenting neste dag skjer det 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Akkurat, der er problemet ringte dem og det var KOMPLETT umulig (derav navnet kan jeg tenke meg) å få forhåndsretur fra dem,har bestilt et fra psdata i dag vil vere hos meg i morgen kl 0900 en kompis av meg kjøpte engang i tiden et Ge force kort fra psdata. Viften på dette kortet bråkte noe sykt (pga feil) han ringte psdata og sa i fra om dette.de sendte han et kort samme dagen og ba han returnere det gamle når han fikk det nye.Det er det man kaller bra Service Komplett ga ikke meg info at de lå 2 dager etter med alle bestillinger her om dagen engang,så jeg ventet ei uke med å få varene mine.fikk min cpu 2 dager etter jeg bestilte den fra psdata.thumbs up for det Men hva skal du gjøre med det gamle Abit kortet fra komplett da Snekker'n? du vil jo sitte med 2 kort av samme slaget da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Går i retur på angreretten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå