RIP Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har brukt Opera lenge, men i det siste har det vært så mye problemer med det at jeg vil bytte browser. Er det noen andre browsere som har samme layout? Altså bokmerker til som alltid er fremme til venstre? Lenke til kommentar
opo Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Bokmerker til venstre? Er det eneste kriteriet? Internet Explorer har i allefall bokmerker på venstre side. Personlig bruker jeg Chrome, men der er bokmerkene på toppen for de som har det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilke problemer har du hatt? Nå kommer versjon 11 snart, så er verdt å vente på. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kanskje lurere å prøve å fikse eventuelle problemer fremfor å bytte nettleser? Eller kan Firefox styles ganske bra til å ligne det man måtte ønske. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Problemene jeg har er at: 1. Scrollen fra touchpaden fungerer ikke i opera, men ellers. 2. Når jeg skal åpne et PDF dokument, så henger det seg 30% av gangene, da fryser programmet. 3. Treigt på youtube, har satt opp cache størrelsen, men går fortsatt utrolig treigt. Noe det ikke gjør i Chrome. Har prøvd betaen til Opera 11, var ikke noe bedre den :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå