shabador Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har et problem (og er ikke den eneste) med å få Dreamweaver MX til å fungere under Windows Server 2003 Standard Ed. Egentlig gjelder det hele produkt-samlingen til Macromedia Studio MX. Installasjonen av produktpakken går smertefritt slik som det skal, men så snart jeg skal starte ett av programmene kommer det en feilmelding. Husker ikke hva som var i feilmeldingen... Men, jeg tror det er en eller annen kompatibilitets-feil som Microsoft sikkert har lagt inn, slik at du kun kan bruke Frontpage... Har prøvd å kjøre programmene i WinXP-, Win2k og 9x- kompatibilitets-modus, men det hjalp lite. Men, men... Sikkert mange av dere der ute som har prøvd Windows 2003 og Dreamweaver sammen... Fungerte det? Dersom ikke; Har dere en vill anelse på hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Tror det vil være litt lurt å skrive ned feilmeldingen... Litt vanskelig å hjelpe når vi ikke vet hva som stod. Antar at du har prøvd å søke på google etter den feilmeldingen også? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jeg tar og frisker litt opp i dette spørsmålet i håp om å få svar fra andre forum-medlemmer. Har ikke testet win2003 etter denne episoden, så jeg husker ikke feilmeldingen. Men dersom noen andre har prøvd å installere Dreamweaver på Win2003, så har de garantert fått samme feilmelding. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Feilmeldingen lyder som følger: "Dreamweaver encountered a fatal exception. Dreamweaver will now terminate" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå