Gå til innhold

Bytte abonnement når jeg har binding og nedbetaling på et annet?

Toneho

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg har netcom abonnement og kjøpte rundt juli en mobil gjennom netcom. Jeg betaler 199 kr i mnd og er bundet til dette abonnementet 12 mnd til mobilen er nedbetalt. Dette var et bomkjøp fordi jeg likte ikke mobilen og da solgte jeg den. Men jeg må jo fortsette med nedbetalingen. Hurra for "spontankjøp"! :p

Jeg har veldig lyst til å bytte abonnement til noe som vil være billigere for mitt bruk..

Går det an å betale seg ut av abonnemtet mitt når jeg har en mobil til nedbetaling?

Regner med at det ikke går an å betale mobilen ned hver mnd til netcom og i tillegg ha et annet abonnement til det jeg bruker utenom? Eller?

Må jeg bare holde ut med dette abonnementet fram til slutten av neste sommer eller er det noe jeg kan gjøre?

Håper det er noen som kan svare på dette! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe ny telefon nå, om det er det du ønsker. Da må du enten kjøpe den med et nytt abonnement, som vil være inaktivt, slik at du kun betaler faste avgifter, eller du kan betale ut abonnementet du har nå. Bruddgebyret på FlexiTalk 199 er 3188 kroner, og synker med kr 265,66 per måned. 3188-(265,66*6)=1594,04, som da er beløpet du må betale for å avbryte avtaletiden på abonnementet ditt, dersom du har seks måneder igjen på avtaletiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...