Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar kobler ikke til trådløst

Anbefalte innlegg

Har en ca 1 og en halv år gammel asus som ikke vil koble til det trådløse nettet. Den har som regel hatt perfekt tilkobling til det trådløset i det samme rommet som dataen vanlingvis er i. Men etter den kom tilbake fra reperasjon for noen måneder siden klarer den absolutt ikke å koble til. Det er ikke et spor av tilkobling engang.

Jeg skjønner ikke hva det kommer av. Kan noen hjelpe? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en ca 1 og en halv år gammel asus som ikke vil koble til det trådløse nettet. Den har som regel hatt perfekt tilkobling til det trådløset i det samme rommet som dataen vanlingvis er i. Men etter den kom tilbake fra reperasjon for noen måneder siden klarer den absolutt ikke å koble til. Det er ikke et spor av tilkobling engang.

Jeg skjønner ikke hva det kommer av. Kan noen hjelpe? :hmm:

Skal vell være en function knapp på den maskin.

Blå knapp FN følg di blå anvisningen på tastaturet for å skru det på.

Lenke til kommentar

Kanskje dem har byttet til en annen type nettverkskort?

Dama fikk en eldre Asus pc av meg, den fungerte fint på nettverket hjemme, men hos hu så fant den alle andre netverk enn dems..

Så da bytta jeg fra Intel kort til et Atheros kort, og da fant den dems nettverk også :)

Kan jo også være som nevnt over, at kortet er avslått.. evt kan det hende at antenne kablene har løsna fra kortet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan vet jeg hvilken type routeren er da? Den er innstilt på WPA2-Personal på dataen.

Enten må du inn på routerens web-side for å se hva den er satt opp til, eller så kan du se hva eventuelle andre maskiner (som kommer seg på nett) er satt opp med.

Fant ut av hvilke den er, og passord og alt er riktig, vil allikevel ikke koble til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...