Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dilemma angående valg av damer.

Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

Noen vil kanskje si at jeg lever i paradis i dette øyeblikket. Jeg er i grunn selv forbauset over hele situasjonen og kunne aldri ha sett meg selv i en slik setting. For å sette dere forumbrukere inn i situasjonen så kjører jeg en liten kort oppsummering av hver dame.

Dame 1

En dame jeg møtte på fest tidlig i sommer. Hun kjenner mine venner og gikk på skolen min. Vi fant fort tonen og det endte opp med sex. Vi møttes et par ganger i sommer og hadde en fin tid sammen. Jeg flyttet for å studere og hun ble igjen i byen og jobber. Har ikke sett henne siden sommer, men for 2 uker siden fikk jeg en sms om at hun var keen på å ta igjen kontakten og lurte på om vi skulle finne på noe når jeg kom tilbake.

Dame 2

Dame 2 møtte jeg også på fest(rart med det der...). Ei jente som jeg studerer med tok med seg venninnen sin som bor utenfor byen på vorspiel og vi begynte å snakke allerede i fra første pils. Vi fikk en kjempegod kontakt og snakket om alt og ingenting igjennom hele vorspielet. Vi hang også sammen på utestedet, danset sammen og forsatte praten på utestedet, utvekslet telefonnummer osv. Vi har sendt smser til hverandre i en uke nå og vi begge kan nesten ikke vente før vi skal treffes før neste helg.

Nå kommer det virkelig vanskelige her. Jeg kan ikke holde på med begge 2 og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Kunne aldri se for meg at jeg skulle havne i en slik siutasjon. Jentene vet heldigvis ikke at jeg har god kontakt med begge, og jeg føler at jeg er sleip som på en måte holder den ene for narr. Burde jeg være mann nok til å ta et endelig valg, for det kan umulig gå i lengden at jeg skal kjøre på med 2 damer for alltid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest forfatteren av denne traad

Kan komme med en liten oppdatering nå. Valget falt på dame nummer 2, og jeg må si at det var et meget klokt valg i fra min side. Vi har allerede møtt hverandre og viser i grunn at vi deler følelser for hverandre, men det er bare den lille biten som mangler før noen av oss klaffer til. Skal møte henne igjen til uken.

Lenke til kommentar

Det beste du kan gjøre i en sånn situasjon er å være borte fra dem begge over en viss periode. Kun da kan du få avstand og se tingene slik de egentlig er. Husk at følelser er der for å knytte to mennesker sammen. Kanskje forsvinner de sterkeste følelsene etter du har "fått henne" og da står det kun det grunnleggende igjen. Det er dette du skal bygge et potensielt forhold på. Men dette kan det være vanskelig å se dersom man er midt oppi det. Man trenger å enten få litt avstand eller at jentene gir uttrykk for at de ikke vil ha deg. Først da ser du ting slik de egentlig er. Følelser sucks, men det er sånn evolusjonen vår har ført oss som rase frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...