233995 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvordan går det an å få blanket ut feltene på påloggingen på win2000 ved neste pålogging..? Som vanlig blir det stående det siste navnet du logget på med. Jeg har win2000 pro, og logger meg på et nettverk. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Du gjør det via registeret. Nå husker jeg ikke helt hvordan, og sitter ikke på det nå. Skal hjem om 20 minutter, skal prøve å få lagt ut så fort jeg har kommet meg hjem... Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Heisann, Du kan benytte deg av gpedit som er innebygget i Win2000(og winXP forsåvidt): Startmeny --> Kjør(run på engelsk) --> Skriv gpedit.msc og trykk enter Velg så i menyen til venstre: Windows settings --> Security Settings --> Local Policies --> Security Options --> Der leter du deg frem til variabelen "Do not display last user name in logon screen" og dobbelklikker på den. Deretter velger du "enabled" og trykker ok. Da skal det funke ved neste logon. Edit: gpedit står for Group Policy Editor for de av dere som lurer på de. Mvh Dacourt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå