o0 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har en joystick jeg vil bruke og er på jakt etter flyspill, helst online. Flight simulator er jo gøy det, men blir litt lei i lengden. Jeg vil helst slippe å betale så mye også. Om jeg må kjøpe selve spillet er det jo greit, men tenker på hver måned som f. eks. wow En fordel om det er et nyere (siste 4-5 år) også. Noen forslag? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Wings of prey? Salg på steam til klokken 1900 Lenke til kommentar
o0 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 ja var noe sånt jeg var ute etter takker Lenke til kommentar
o0 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Altitude. Hehe det så litt morsomt ut egentlig, men er ikke helt det jeg ser etter. Du mente det 2d-spillet sant? Lenke til kommentar
marbek Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 noe slikt vil jeg også ha... Bare at jeg ville hatt jagerfly sim og norsk skvadron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå