Doole Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Selvsagt kan man lage toast med det, men noen som har noen andre forslag til hva man kan bruke toastjernet til? Er student, og trenger litt tips. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 2 skiver brød. En halv banan. Nugatti Smør Nugatti på brødskivene, og skjær bananen i biter og legg det på brødet og klask i sammen. Inn i toastjernet, og du har noe dessert/kake-ish. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Vafler Endret 28. november 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Doole Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 2 skiver brød. En halv banan. Nugatti Smør Nugatti på brødskivene, og skjær bananen i biter og legg det på brødet og klask i sammen. Inn i toastjernet, og du har noe dessert/kake-ish. Det er og blir digg! Vafler Smart! Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Men det tror jeg fort at det kan bli en dag, og da har jeg også mat i noen dager. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Et toastjern har mange funksjoner, en del kanskje ukjent for folk flest, her er noen: Vaffeljern Hageredskap Drapsvåpen/Torturredskap Truger Jakke Kondom Båt Massasjestav Ryggsekk (med enkle modifikasjoner) Fakkel 1 Lenke til kommentar
Doole Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Et toastjern har mange funksjoner, en del kanskje ukjent for folk flest, her er noen: Vaffeljern Hageredskap Drapsvåpen/Torturredskap Truger Jakke Kondom Båt Massasjestav Ryggsekk (med enkle modifikasjoner) Fakkel Haha, der ja. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er greit å bruke til å varme hamburgerbrød og pølsebrød Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Baguett + kjøttdeig med tacokrydder + tacosaus + div. grønsaker = win! Lenke til kommentar
AndaRockaz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Vannkoker. Holder sikkert i massevis til en "kopp" Evergood-kaffe. Endret 30. november 2010 av AndaRockaz Lenke til kommentar
Doole Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Er greit å bruke til å varme hamburgerbrød og pølsebrød Hehe, ja, det er allerede testet ut Baguett + kjøttdeig med tacokrydder + tacosaus + div. grønsaker = win! Nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal ha på fredag etter eksamen, takk! Lenke til kommentar
Doole Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Steike egg Takk for tipset, men blir toastjernet varmt nok til å steke egg da? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Man treger jo ikke nødvendigvis å steke egget, bare få proteinene til å denaturere (natufagslekser + diskusjon = win) sånn at det blir fast, hvitt og spiselig. Tror ikke man trenger noe høy temperatur for det Endret 30. november 2010 av N.N Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Protein koagulerer rundt 60-70 grader. Lenke til kommentar
Doole Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Man treger jo ikke nødvendigvis å steke egget, bare få proteinene til å denaturere (natufagslekser + diskusjon = win) sånn at det blir fast, hvitt og spiselig. Tror ikke man trenger noe høy temperatur for det Jeg skjønner! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå