Gjest MannIMidtenAv30Årene Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei! Er en mann på 23 år og har lenge planlagt å reise til USA, siden jeg finner ikke meg selv her i Norge. Jeg flytter til New Orleans om en måned og leiligheten min er i ferd ved å selges. Jeg har spart lenge for dette og har derfor ikke pengeproblemer. Spørsmål: For dere som har vært i USA eller noe lignende: Hva gjør man med en gang man kommer til et nytt sted, sosialt sett, men viktigst; hva skal jeg gjøre for å prøve å dyrke frem ett nytt liv? Finner nok ut av det selv, men er i det sosiale hjørnet og vil bare høre andres erfaringer. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 start med jobb, resten kommer! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 i "nicket" ditt skriver du "Guest_MannIMidtenAv30Årene_*" så skriver du at du er 23 år. skjønner godt at du sliter med å finne deg selv. 4 Lenke til kommentar
Gjest MannIMidtenAv20Årene Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 i "nicket" ditt skriver du "Guest_MannIMidtenAv30Årene_*" så skriver du at du er 23 år. skjønner godt at du sliter med å finne deg selv. Mente å skrive "20årene". Trykka visst en tast for mye til høyre Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 i "nicket" ditt skriver du "Guest_MannIMidtenAv30Årene_*" så skriver du at du er 23 år. skjønner godt at du sliter med å finne deg selv. Der flirte jeg godt Har vært i New Orleans selv, overnattet der. Vilt festfest liv der midt på dagen, artig folkefær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå