Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i bordkameraten


Gjest usikker fyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest usikker fyr

vet ikke helt hva jeg skal gjøre... skal jeg la det ligge og bare gi faen? eller skal jeg prøve å gjøre noe? En ting jeg merka rundt slutten av dagen er at hun ikke snakka like mye med meg. Det kan jo også være fordi hun kansje tror jeg liker henne pga samtalen med venninna. Men jeg har snakka med venninna, og hun skal prøve å finne ut av saken.

Lenke til kommentar

Ikke gi faen. Bare forsett som før, er godt mulig hun ikke ville innrømme at hun liker deg. Bare vær en god venn og vær der for henne. Støtt henne om hun trenger det, prat om alt mellom himmel og jord. Etterhvert vil hun nok se at du er en flott fyr.

 

Men husk at det vil ta tid....lang tid.

Endret av AvidGamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke gi faen. Bare forsett som før, er godt mulig hun ikke ville innrømme at hun liker deg. Bare vær en god venn og vær der for henne. Støtt henne om hun trenger det, prat om alt mellom himmel og jord. Etterhvert vil hun nok se at du er en flott fyr.

 

Men husk at det vil ta tid....lang tid.

 

+1

 

Kan godt være at hun ikke vil si til venninnen at hun liker deg og, du har tydeligvis ganske god kontakt med venninnen så det er kanskje ikke så rart :)

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

Vel... hvis hun liker meg og ikke vil se det til vennen sin er det bare å vente, men lite sansynlig det... Venninna fortalte meg at hvis jeg forteller henne at jeg liker henne kommer hun til å prøve å trekke seg litt tilbake. Hun sa noe med at hun begynner å tenke at det hun gjør kan misforståes og sånn. :/ Hun sa også at jeg bør prøve å ikke være for klengete på henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar

dra henne med på noe, bowling, kino, aner ikke om dere har klassefester/ bygdafester eller slik.

Men kan garantere at du slett ikke kommer noen vei med å sitte her.

Bare slapp av, ha det gøy med deg selv så vil hun kanskje komme og ønske å ta del i det.

 

Ikke gi totalt faen, men ikke vis at et lite avslag gjennom ei veninne går tungt inn på deg. For alt vi og du veit kan det være at hu mellomveninna vil ha deg og prøver å sabotere :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

Nei, venninna liker meg ikke :p hadde du sett på den msn samtalen sa hun jo hvem hun liker ;P Jeg er litt usikker på hvordan skoledagen blir imorra... kommer hun til å snakke med meg eller ikke? jaja, er vel bare å vente og se.

Lenke til kommentar

prøv å gjør henne litt sjalu og vær hard to get! folk som sier dt ikke virker, dere tar feil; jenter vil ha det de ikke kan få! med det mener jeg ikke at du skal vær drittsekk, men gjør sånn at det virker som du er litt småkeen på x jente når hun er i nærheten. for all del, IKKE virk desperat, men vær helt chill.

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

play hard to get? hmm... klarer ikke å flørte med en annen jente :p jeg kan jo prøve å snakke litt mindre med henne, men det kan jo føre til at jeg ødelegger alt. ARGH, hvorfor kunne det ikke bare vært ett fasit svar!?

Lenke til kommentar

Oh, kompis! Ikke gå inn i et forhold med en veninne i klassen din. Gjorde det og når det ble slutt var det et helvette å se trynet på hverandre hver jævla dag resten av året.

 

Så jeg har bestemt meg for at UANSETT hvor fin/digg dama måtte være så er hun fyfy om hun går i samme klasse.

 

 

EDIT: Men utifra de første innleggene jeg leste fra deg så virker det som om hun liker deg? Hvertfall om hun ikke hadde spess lyst til å flytte fra deg.

Endret av Hestekølle
Lenke til kommentar

jeg overlever å være sammen med en i klassen :p når man først er forelska klarer man ikke gi seg... dere kommer med så mange forskjellige forslag! takker for det! men tror ikke jeg skal flørte med noen andre

Lenke til kommentar

jeg overlever å være sammen med en i klassen :p når man først er forelska klarer man ikke gi seg... dere kommer med så mange forskjellige forslag! takker for det! men tror ikke jeg skal flørte med noen andre

 

Ja det går fint å være sammen med henne. Det som IKKE går fint er når dere har slått opp og fortsatt er i samme klasse.

Lenke til kommentar

Kompis, bare trekk deg litt tilbake de neste dagene, og ta det rolig. Ettersom hva jeg har lest, har dette skjedd waaaaay too fast! Du må ta det roligere og gjøre det sakte. Ikke gi henne 100% fokus, men vær åpen for andre jenter også. For når hun vet at hun har deg rundt lillefingern', mister hun interesse. Så bare gjør det rolig. Ikke tenk at du skal spørre henne så raskt som mulig. Tar du det chill, kommer det av seg selv!

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

Wizzlee, det som har skjedd hittil kort fortalt:

 

Jeg satt ved siden av en jente, forelska meg, hadde mistanke om at hun likte meg, fant ut at jeg hadde kommet inn i vennesonen, altså at hun ikke liker meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...