Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i bordkameraten


Gjest usikker fyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest usikker fyr

søren, vi sitter desverre ikke sammen lenger, men vi sitter nærme nok til å komunisere :p Lærerne har gjort det om til at man sitter i grupper isteden for 2 og 2 :thumbdown:

 

I dag da vi skulle gå hjem fikk jeg som vanlig en klem. Da vi først klemte hadde jeg ikke lyst til å slippe :love: Jeg hadde lyst til å spørre der og da, men jeg feiga ut :wallbash: jeg er ganske sjenert, så det blir vanskelig.

 

Og for de som sier at jeg ikke har noe å miste, så har jeg faktisk det. Den peneste jenta på skolen :love: har alltid syntes at hun var pen (siden 8.) men ble forelska først for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

En ting jeg lurer på. Hvis to jenter er bestevenner, er det normalt for dem å fortelle den andre at de liker en gutt? Fordi da jeg klemte henne sa vennen hennes "nåååw, dere to assa" :p Så gikk de og snakket litt sånn lavt, men jeg fikk et smil før de rundet hjørne :D

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på. Hvis to jenter er bestevenner, er det normalt for dem å fortelle den andre at de liker en gutt? Fordi da jeg klemte henne sa vennen hennes "nåååw, dere to assa" :p Så gikk de og snakket litt sånn lavt, men jeg fikk et smil før de rundet hjørne :D

 

Ja, det er veldig normalt, er man bestevenner så forteller man hverandre ALT, og da mener jeg ALT. selvom det er jente+jente eller gutt+jente osv.

 

"nåååw, dere to assa" betyr jo da at folk rundt dere også ser at dere to holder på :p

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

nja, folk legger ikke merke til så mye sånt, men jeg bryr meg ikke noe om andre ser det :p Men hun venninna hennes stod liksom rett ved siden av når vi klemte, så det var liksom ikke som om hun stod og spionerte ellerno :!:

 

jeg er sånn 70-80% sikker på at hun liker meg, men jeg tørr bare ikke å spørre! blargh :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er et godt tegn på at hun er interessert i deg. Det er nå opp til deg å ta steget videre, da hun nok ikke kommer til å være den første som spør om dere skal finne på noe.

Og ja, bestevenner snakker om alt, enten det er to gutter, to jenter eller en gutt og ei jente. Det at flere tror dere holder på, er et godt tegn, og med mindre hun har tatt avstand fra det er det nok sannhet i det. Jeg tror virkelig på deg trådstarter her, og du har gode odds. Husk at selv om hun er interessert, er det et stort steg til et eventuelt forhold.

 

Lykke til i morgen, og fortell hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar

Ikke spør om hun er med på en gåtur, det høres bare rart ut.. spør heller om hun er med ut, eller om hun er med på å finne på noe. det er kanskje heller ikke så lurt å spørre rett ut om hun liker deg.. har dere juleball på skolen? isåfall er det jo en selvfølge at du skal be henne! :D da viser du at du liker henne og dere får en koselig stund på ballet. :)

Endret av krangel.no
Lenke til kommentar

spør om hun og venninna blir med på kino med deg og en venn! også forhåndsbestiller du biletter så kan du ordne slik at dere sitter slik:

 

/din venn/venninna hennes/hun/du/

verken kompisen din eller venninna hennes er i veien og det blir mye lettere å få henne med/tørre å spørre!

Endret av krangel.no
Lenke til kommentar

spør om hun og venninna blir med på kino med deg og en venn! også forhåndsbestiller du biletter så kan du ordne slik at dere sitter slik:

 

/din venn/venninna hennes/hun/du. da er dere igang :D

 

da blir det vel kansje Venninna/hun/ts/venn til ts

jojo, men jeg prøver å fikse double date! :new_woot:

Endret av krangel.no
  • Liker 1
Lenke til kommentar

spør om hun og venninna blir med på kino med deg og en venn! også forhåndsbestiller du biletter så kan du ordne slik at dere sitter slik:

 

/din venn/venninna hennes/hun/du. da er dere igang :D

 

da blir det vel kansje Venninna/hun/ts/venn til ts

jojo, men jeg prøver å fikse double date!

 

haha, kommer jo ann på vennen og venninna :p

Lenke til kommentar
Gjest usikker fyr

snakker med venninna hennes nå på msn (lang historie over hvorfor jeg har den). Hun syns det er søtt og vil hjelpe meg :):p hun sa også at hun jeg liker syns jeg er søt (søt som i koselig ifølge henne) og hun er glad for at vi har blitt venner :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...