Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i bordkameraten


Gjest usikker fyr

Anbefalte innlegg

Wizzlee, det som har skjedd hittil kort fortalt:

 

Jeg satt ved siden av en jente, forelska meg, hadde mistanke om at hun likte meg, fant ut at jeg hadde kommet inn i vennesonen, altså at hun ikke liker meg

 

Bare finn på ting med henne, alt skjer ikke over 2 dager.

Ta deg litt tid, bare gjør random ting med henne, du må ikke ta hun ut på middag, bare vær med henne.

 

Edit: Men for all del, ikke vær en stalker.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikker fyr

Er usikker. Hun er ikke interesert på den måten, og tror ikke hun kommer til å bli... bare ett "mirakel" kan gjøre noe nå, og jeg er ikke kristen, så der gikk den sjansen

Lenke til kommentar

Er usikker. Hun er ikke interesert på den måten, og tror ikke hun kommer til å bli... bare ett "mirakel" kan gjøre noe nå, og jeg er ikke kristen, så der gikk den sjansen

 

helt feil innstilling :)

 

du kan ikke være sikker på at hun ikke interessert, og om hun ikke er det, så betyr ikke at det hun ikke kan bli det etterhvert :)

Lenke til kommentar

Er usikker. Hun er ikke interesert på den måten, og tror ikke hun kommer til å bli... bare ett "mirakel" kan gjøre noe nå, og jeg er ikke kristen, så der gikk den sjansen

 

helt feil innstilling :)

 

du kan ikke være sikker på at hun ikke interessert, og om hun ikke er det, så betyr ikke at det hun ikke kan bli det etterhvert :)

 

Kan nesten ikke bli mer enig, du vet ikke om hun ikke er interessert, selvom hun sa til bestevenninnen sin at hun likte deg som venn.

Lenke til kommentar

Takker veldig for svar :) Noen tror hun liker meg i skjul, noen tror hun kommer til å like meg etterhvert. Da er det ikke så mye jeg kan gjøre da?

 

Jo, hun kommer ikke magisk til å like deg etterhvert å hvis hun liker deg i skjul så må du uansett ta fortsette.

 

Hvis dere bare snakker sammen på skolen kan kontakten fort dabbe av i ferier og lignende, så ta kontakt (utenfor skolen) :)

Lenke til kommentar

Når du kommer på skolen i morgen så spørr du henne om hun har planer for enten fredag, lørdag eller søndag. Har hun ikke planer, spørr om dere skal ta en tur på kino, bowling etc etc. gjør noe etter skolen også ikke bare på skolen, da som Kjetil.. sier, så kan dere miste kontakten i ferier, husk at det ikke er så lenge til jul, mister man kontakten over en ferie, så er det ikke sikkert at dere har samme tone etter ferien.

Lenke til kommentar

Å spørre kino eller bowling første gangen er vel mye? Føler at det at det hadde vært mye lettere å spørre forrige uke da vi satt sammen :/ føles som om vi får mindre og mindre kontakt...

Lenke til kommentar

Case:

 

- Du har det som for deg er drømmejenta

- Denne jenta gir deg masse oppmerksomhet

- Du spør venninnen til denne jenta om hun kan gå "undercover". Jenter på fjorten er generelt sett ikke gode til å gå undercover.

- Du får et litt medium svar, etter to dager.

- Du lar dere miste kontakten, og tør litt for lite.

 

Jeg er ikke noe særlig flink med jenter selv, men allmennkunskap tilsier at jenter liker gutter som er sikre på seg selv og har selvtillit.

 

I løpet av helga snakker du litt forsiktig med henne på MSN. På mandag kjører du på og ber henne ut på en eller annen film, og så får det bære eller briste.

 

Det eneste som er sikkert i denne saken er at hvis du sitter passiv på sidelinja og venter på at jenta skal ta action, så kan du like greit sette deg ut på en eng og se på at gresset gror. Det fungerer dårlig.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jupp, fordi vi har alle litt forskjellige opplevelser som vi gir råd ut i fra. Det som har funka for en trenger ikke å funke for deg og omvendt. Hele greia er egentli at du skal ikke tenke på at hu har sakt til veninna si at hu ikke vil ha deg, grunnen kan være så mangt så det lar vi ligge.

 

Poenget er: dra henne med på noe, men ikke gå direkte sånn date aktig. Kino kan fort bli kleint, så derfor foreslår de fleste bowling.

Viktig: ikke be bare hun, men dra med noen venner som du trives godt med, og et par veninner som hun føler seg trygg med. altså 5-6 stk. Dette fjærner date opplevelsen, og gir deg mulighet til å framstå som en arti og kul fyr. Og du har det moro, så hvordan det går med dama er ikke så farlig.

 

Personlig har jeg hatt best resultat med damer når jeg har hatt den holdninga av at jeg skal ha det gøy, og vil du bli med kan det bli enda bedre. Gøy har jeg det uansett om du kommer eller ikke.

Ikke la henne bestemme om du skal ha det moro, det bestemmer du selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest, er folk BARE positive til dette... Hvorfor det?

Jeg mener ikke å være gledesdreperen her, men det er faktisk en sjanse for at hun IKKE er interessert?

Jeg vet du vil ha tips, og da er mitt; Ikke prøv for hardt! Du kommer til å falle for henne, big-time! Og da, jeg lover deg mann, blir det sykt vanskelig å kommme over dama igjen!

Har selv likt et par jenter som ikke likte meg, og jeg prøvde for hardt, og hadde et helvete når jeg prøvde å komme over dem.

Føler meg negativ nå, ja, men det er ikke alltid som i filmer! Alt har ikke happy endings.

 

Det kommer bedre jenter, tro meg!

 

- Gutt som har gått gjennom det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...