qiny Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei, jeg lurte på om når man får grå prikk på chatten? Jeg har forstått at grønn betyr at man er tilgjengelig. At man er inne på Facebook. Men når er det den skifter til grå? hvor lang tid tar det når jeg ikke rører musen? Eller blir den grå når jeg har facebook oppe på siden, men er på en annen nettside samtidig? og eventuelt når er det jeg blir vist som frakoblet på facebook (hvis jeg glemmer å logge meg av). Takk for svar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) A green dot will appear next to a friend who is online and available to chat, and a moon will appear next to a friend who is currently idle. Friends are considered idle when they have not taken any action on the site in the last 10 minutes. On profiles and anywhere else on the site, clicking on a chat icon will start a conversation with that person. How do I go offline (i.e. sign off Facebook Chat)?To go offline, click the Chat bar at the bottom of any Facebook page to expand the Chat menu. Then, click "Options" and select "Go Offline" from the drop-down menu. Du vil nok bli oppfatta som offline dersom du logger deg ut av Facebook, lukker nettlesaren eller stenger ned PC-en. Så lenge den er i gang, du er logga inn og nettlesaren er i gang antar eg du vil være registrert som online eller idle. Endret 27. november 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå