Romis Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg skal i hvertfall bli med på absolutt alle dagene, om jeg vinner er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Om jeg ikke vinner, gir jeg blanke i. Er like morro bare å få være med Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Man må i allefall leve med innstillingen "Det kan skje meg, man vet aldri!" Slik vant jeg 250 spenn i flaxlodd nå forrige uke. 1 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Likte bedre da det var gode tilbud på produkter. Da kunne alle "vinne" noe, og man kan gjøre unna litt julehandel på nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, 50% sjangs for å vinne. Nettop hatt denne diskusjonen med mattelæreren, jeg vant. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Gleder meg! Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. Veldig bra! Er det noen andre som plutselig kom på at det snart er jul? Endret 28. november 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kom på det i går, måtte kjøpe pepperkaker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Går vel like dårlig i år som i fjor tenker jeg, Ja, vi satser på det. I fjor vant jeg nemlig et spill på spillverket og dama vant gavkort hos NSB. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Gleder meg! Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. Mora mi sier også det der, at det er 50/50, enten vinner man eller så vinner man ikke. Så da spør jeg deg som jeg spør henne: Hvorfor spiller ikke du lotto? 50% sjanse for å vinne et par millioner med noen kroner som innsats høres jo veldig bra ut, ikke sant? Endret 28. november 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 tja.. det er jo lov å håpe på å vinne.. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har nå hatt bedre lykke med lotto enn alle julekalendrene på alle webshoppene og nettsidene helt siden de starta i hvertfall. Det til tross for at jeg har levert mye mer på julekalendrene. Men det er jo morro å leve i håpet. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Var det en OCZ PSU i pakken til venstre og en harddisk i pakken til høyre der tro? Som andre sier, sjangsen for å vinne i år er kanskje større, og stor i forhold til andre konkuranser rundt om på nettet, men den er fortsatt liten. Den 50/50 saken er så morsom å tulle med folk som ikke kan matte De fleste gangene jeg har sett den brukt er faktisk av kristne som argument for at det er 50/50 om de tar rett eller feil. Like morsomt hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Gleder meg! Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. Mora mi sier også det der, at det er 50/50, enten vinner man eller så vinner man ikke. Så da spør jeg deg som jeg spør henne: Hvorfor spiller ikke du lotto? 50% sjanse for å vinne et par millioner med noen kroner som innsats høres jo veldig bra ut, ikke sant? Vinner på 50% av mine lodd jeg, bare beløpene er så lave.. Så taper i lengden = ikke vits. Her derimot, her skal jeg håve inn premier! Lenke til kommentar
garnes151 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 jahuu får håpe jeg vinner noe da Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Gleder meg! Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. Her må det vel litt sannsynlighetsberegning til... Blir gøy med julekalender I år vinner jeg Lenke til kommentar
pepsi343 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Gleder meg som et barn! :!: Lenke til kommentar
ESS. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Videoene dere lager er proft laget, dere skal ha skryt for det! Julekalendere er veldig fine de,- bare ikke begynn med sannsynlighetsregning! Eneste jeg bruker sannsynlighetsregning på i konkurranser er i pengespill, ikke i gratis julekalendere. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Skal prøve meg hver dag, akkurat som jeg gjorde ifjord Synd jeg aldri vinner på noen konkurranser :/ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Halve moroa er jo å delta! Dette blir bra Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg får ikke sett videoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå