Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan bytter man ip adresse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den på nettet har blitt bannet på et nettsted som jeg gjerne vil inn på igjen:(

4chan :tease: ?

hvis du skal inn på det nettstedet må du vel forandre den eksterne ip'en din, ikke den interne.. Ikke vet jeg hvordan. Noen andre finner nok tråden og hjelper deg snart :)

Endret av computerr
Lenke til kommentar

Den eksterne IPen kan kun forandres når din internettleverandør finner det for godt. Foreslår du bruker en proxy-tjeneste eller en VPN-tunnell til et annet land får å oppnå det du vil. Men merk at da legger du all informasjonen du sender i hendene på en tredjepart, så velg en seriøs leverandør og BRUK https der du kan

Lenke til kommentar

vet noen om trygge proxy sider helst norske?Som er gratis?

Jeg har en egen webproxy her > http://merko.name/prox

Så lenge du følger norske lover, så kan du bruke den.

Alle sider du besøker blir logget, slik at om du skulle gjøre noe ulovlig, så kan man finne ut hvilken IP som besøkte den addressen etc.

Ingen personlig info som passord etc blir logget, kunn sider du besøker.

Lenke til kommentar

Jeg er bannet fra den siden jeg vil inn på pga krangel med en annen bruker.Fikk mail om at jeg er bannet til februar:(så da har jeg egentlig ikke lov til å besøke denne siden..Har ikke brutt noen norske lover men de forum lovene:)

Hvilken nettside er dette egentlig snakk om :p ?

Lenke til kommentar

ja du har rett,men det var ikke så ille at jeg skal bli bannet til februar.Noen ganger overdriver disse mod også.

Ip adressen forblir den samme så den kan jeg hvertfall ikke gjøre noe med.Jeg lot mod være frakoblet hele natta og ingenting ble forandret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...