amdorintel Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har en kina ipad som kjører android 1.6 men har fått litt softwareproblemer.. Vet ikke helt om dette er rette plassen og poste men jeg prøver:) Fått en feilmelding der det står: sorry! the process android.process.acore has stopped unexpectedly.pleace try again har versjon 1.6 kernel versjon 2.6.29 og wmt sdk version 1.9 Noen forslag? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva er en "kina ipad"? har ingen andre konkrete tips enn å flashe ROM-en på nytt. Akkurat hvilken tablet er dette? Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 det er en kopi av ipad som er produsert i kina. den heter M003 Hvordan flasher jeg denne? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://apps-ipad.info/2010/09/how-to-flash-apad-irobot-android-tablethow-to-use-apad-firmware/ Første googletreff, ikke kvalitetsgjennomlest. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Har ikke den med kamera som den guiden sikter til. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du kan prøve å følge veiledningen her: http://www.slatedroid.com/eken-m003-firmware-development/4094-%5B-piece-software-flashed-device-expand-its-functionality%5Decotox_v1-4-ifudntlykthisi-willreplaceurheartwithc-ake-stealurwaffles-10-11-a.html Gjøres på eget ansvar såklart Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 fant firmware her og så kan jeg vel bare gjøre sånn?: 1. shut off your M003 2. unzip the downloaded firmware file 3. copy files to the memory card 4. plug the SD card into M003 5. press and hold the power button for while 6. the system will run automatically to root 7. after finished, restart the device Må bare skaffe meg et MicroSD kort og en overgang til SD så den passer i maskina mi:) Lenke til kommentar
miXer Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 En fake ipad som kjører Android faktisk. Trodde hele poenget med å lage en fake versjon var å få den så lik som mulig orginalen, bare veldig mye billigere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 En fake ipad som kjører Android faktisk. Trodde hele poenget med å lage en fake versjon var å få den så lik som mulig orginalen, bare veldig mye billigere. Tja, om den gjør noe bedre enn originalen er det vel vanskelig å klage. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 En fake ipad som kjører Android faktisk. Trodde hele poenget med å lage en fake versjon var å få den så lik som mulig orginalen, bare veldig mye billigere. Tja, om den gjør noe bedre enn originalen er det vel vanskelig å klage. Da var den flasha med 1.6 SDK 2.0 trur jeg det sto Funker ok disse men er noe trege da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå