alex100 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg har ikke satt opp et katode sett før så jeg lurte på om dette settet her gikk: 1 stk Sunbeam Sound control 1 stk Sunbeam kald katode basic kit 1 stk blå kald katode 1 stk gul kald katode er det noe som mangler (overganger osv) note: jeg vet ikke om denne posten er postet i rett kategori, men jeg kom ikke på noe annet. takker for alle svar... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 perfect det... akkurat det samme som jeg har Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 det var en i casemod forumet som sa at 30cm katodene lyste "mindre" enn 10 og 20. stemmer dette? Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 30cm lyser som fae*n, tror kanskje 10cm lyser bedre men man trenger ikke så kraftig lys. 30cm lyser KRAFTIG nok! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 ok. takker for svar alle sammen. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Katodene lyser som følger: 30cm=svakest (ikke annbefalt) 20cm=kraftigst men tar stor plass (disse er ok) 10cm=lyser ikke like kraftig som 20cm, men mye kraftigere en 30cm (liker disse best, da de tar luiten plass) Merker: One cathode to rule them all, and in sharp light bind them. That cathode is made by Sunbeam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå