Tjoris Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei hei Håper noen kan hjelpe meg. Je gskulel sette på min stasjonære pc, etter at dne har stått i 1 års tid etter at min samboer flyttet ut. Jeg skulel ha pcen siden jeg hade kjøpt den. Men så viser det seg at når jeg slår på så har han fjernet hardisken som programvaren og alt lå på, hvordna løser jeg dette og får pcen opp og går? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 1. kjøp en harddisk 2. kjøp windows 7 installer harddisk installer windows. evt få noen du kjenner til å hjelpe deg:) Lenke til kommentar
Tjoris Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Det står en harddisk i maskinen, men den var helt tom. Så da trenger jeg kun kjøpe windows 7?? Lenke til kommentar
theguy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Det står en harddisk i maskinen, men den var helt tom. Så da trenger jeg kun kjøpe windows 7?? Er det ikke et annet OS heller? ingenting? Endret 27. november 2010 av theguy Lenke til kommentar
Tjoris Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 ingenting kommer opp beskjed på skjermen: om at man måtte sett inn ny boot device eller no sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå