*F* Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg vil at om man smelter sjokkolade og visper veldig godt vil det se ut som bæsj, dog ikke testet selv. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) hvitsaus ligner på sæd! Har du sett noen av delene?. Evt. så lurer jeg på hvilken saus det var du egentlig spiste. Vann og balsam ligner på sæd. Avføring kan se veldig forskjellig ut, men skal man først lage falsk avføring så burde man legge arbeidet i detaljene. Er det bare en vanlig brun klump vil det bli gjennomskuet alt for kjapt. Ha noen maisbiter i den, få den litt sprekker i den osv. Lukt er et absolutt must. Ingen avføring uten lukt. Får du tak i avfall fra sildproduksjon har du en lukt som ligner godt nok. For å lage luktmediet trenger man avfall fra sild (det går sikkert med annen fisk også), bland med vann. Lagre det en stund (er usikker på om det holder med noen dager) på en tett beholder. Evt. bruk noe annet som har lukt som framkaller brekningsfornemmelsen. Endret 17. desember 2010 av Dj_eLmO 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Bæsj i hånda, ta den med på skolen og kast den i ansiktet til rektor ! Endret 17. desember 2010 av Carlgutt 4 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Herregud umodne småunger, jeg blir kvalm av å se denne tråden blant alle de andre trådene. GTFO Edit: Ja der bidro jeg til å bumpe den nok en gang Naaaw er det pappa som har klikka seg inn på tråden? Så søtt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg vet noe annet som ikke er fullt så søtt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det greiene du ser når du kikker i speilet? Tihihihihih. Bare å droppe denne "hør-på-pappa" tonen først som sist. Flere ganger jeg har sett deg fremstå som en douchebag. 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Det greiene du ser når du kikker i speilet? Tihihihihih. Bare å droppe denne "hør-på-pappa" tonen først som sist. Flere ganger jeg har sett deg fremstå som en douchebag. Det må i så tilfelle være ditt speil og speilbilde. Flere ganger jeg har sett deg fremstå som en jævla drittunge. Stikk. Endret 18. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ouch! Comeback-king! Klarer ikke å finne på noe selv så du måtte kopiere meg? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kan ikke bare alle være venner? 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Evt. bruk noe annet som har lukt som framkaller brekningsfornemmelsen. Smørsyre.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 WarpX: Hvorfor åpner du slike tråder, da? 2 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hepp! Prøv å hold dere nogenlunde seriøse og unngå unødvendig krangling. Liker man ikke tråden er det bedre å holde seg unna, eventuelt rapportere om man mener noen bryter retningslinjene. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Får en varm følelse inni meg hver gang jeg ser tittelen på denne tråden. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det greiene du ser når du kikker i speilet? Tihihihihih. Bare å droppe denne "hør-på-pappa" tonen først som sist. Flere ganger jeg har sett deg fremstå som en douchebag. Det må i så tilfelle være ditt speil og speilbilde. Flere ganger jeg har sett deg fremstå som en jævla drittunge. Stikk. you've just been served your own medicine, doctor, and it's bitter! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Klarer fint å svare møkkaunger uten at du blander deg inn og prøver å være smartass. Endret 25. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Bruk JIF skurekrem, ser mistenkelig likt ut som sæd. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Evt. bruk noe annet som har lukt som framkaller brekningsfornemmelsen. Smørsyre.. En hemsk doft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå