Glassflasken Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei .. skal pranke noen med litt gross things Hørt av bæsj kan se likt ut med at du tar en dorullpapphylse , river fra hverandre og klemmer sammen. Sæd har jeg hørt at du tar bommul i vann, elns.. Men vet dere om no mer ekte? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 For sæd så kan balsam med litt vann i anbefales... Head and shoulder balsam, classic, for eksempel Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 For sæd er vel melis best. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hei! setter pris på raskt og seriøst svar litt barnslig, men det er ekkelt! Takk, skal teste ! kom med flere innspill folkens! Edit: takk, blåbær. ja det bør funke! Endret 27. november 2010 av Glassflasken Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Mitt forslag er å bruke ekte sæd og bæsj. Ellers kan du prøve eggehvite og sjokoladepudding. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Siden vi hjelper deg med stuntet må du fortelle oss i detalj hva du skal gjøre og hvordan det går. Jeg tipper du skal late som om du har dretet i postkassen til noen 1 Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 naaah, ikke helt ass, men idèen er brukbar! Tenkte noe greier på skolen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sæd, er ikke det veldig likt glasur a? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fy faen for en flau tittel. Bruken av "xD" og parentes gjorde at jeg fikk spasmer og hele rommet mitt er nå tildekt av oppkast. Anyways, hvorfor lage falske kopier når dere like gjerne kan lage det på naturlige måter? Er jo det letteste i verden. 5 Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Fordi akkurat det er noe å spy av! æsj 2 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Først må du utdype mer om hva du skal med den. For å gi den fake-bæsjen som passer best for deg, må vi vite nøyaktig hvor og hvordan den skal brukest. Noe greier på skolen holder ikke. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 hvit saus ligner på sæd! til bæsj: gjør en pappeske (eller den dopapirgreia) våt, og klem den sammen Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg skal legge den i gangen rundt sko ;p 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Den beste pranken du kan gjøre her: Finn et område med sko, og helst innsyn fra medelever. Så drar du ned buksa litt(rompa må vises) og setter deg på huk over noen sko, veldig diskré dropper du fake bæsj oppi sko'a og går derfra. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Enhver skole har hver sin spesielle^^ 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det har jeg lyst til å gjøre, synd at alle går med sko inne på skolen min. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hvorfor kan du ikke bruke hundebæsj bare? 1 Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 hvorfor kan du ikke bruke hundebæsj bare? Dette lurer jeg også på. Hundebæsj er da vel så bra som bæsj. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Herregud umodne småunger, jeg blir kvalm av å se denne tråden blant alle de andre trådene. GTFO Edit: Ja der bidro jeg til å bumpe den nok en gang Endret 17. desember 2010 av WarpX 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå