wil Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg satt å tenkte over en ting i dag, har jo lest mye om sånn folk som deler filer via Kazaa, Winmx, osv, å laster ned da, også tenkte jeg enn de som laster men som ikke deler noen ting kan de også bli tatt? leste forresten her om dagen at musikk selskapene ikke kan stenge programmer som Morpheus osv, pga det var ikke mulig å finne ut hvilke type filer som var delt. også hørte jeg også at når man brukte program som kazaa at det plutselig kunne komme opp en chattemelding fra RIAA eller hva det var for noe om at de viste hva folk gjorde å at de viste hvem som lastet ned. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Først, fildeling er ikke ulovlig.... Og hvem bryr seg om skremsel fra RIAA... 8) Men det finnes bedre ting der ute enn kazaa da... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg satt å tenkte over en ting i dag, har jo lest mye om sånn folk som deler filer via Kazaa, Winmx, osv, å laster ned da, også tenkte jeg enn de som laster men som ikke deler noen ting kan de også bli tatt? leste forresten her om dagen at musikk selskapene ikke kan stenge programmer som Morpheus osv, pga det var ikke mulig å finne ut hvilke type filer som var delt. også hørte jeg også at når man brukte program som kazaa at det plutselig kunne komme opp en chattemelding fra RIAA eller hva det var for noe om at de viste hva folk gjorde å at de viste hvem som lastet ned. Noen synspunkter? Hvis ingen hadde delt så hadde ingen kunnet lastet ned... Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er lov å dele filer...hvis du har opphavsrett på dem. Lenke til kommentar
leffi Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg satt å tenkte over en ting i dag, har jo lest mye om sånn folk som deler filer via Kazaa, Winmx, osv, å laster ned da, også tenkte jeg enn de som laster men som ikke deler noen ting kan de også bli tatt? Mener å huske at en kan laste ned 'ulovlige' filer, men å dele ut er forbudt. Resultat blir det samme, men banditten er altså den som deler. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 nei ikke rett... i norge kan du gjøre hva du vil me mora di så lenge du ikke tar pæng for det.. Laste ned laste opp laste tilsidene dele opp dele ned.... land of freedom... å nei.. men seriøst ingen ting å stresse med er helt lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå