img Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 HJELP! La inn mønster-kode som "skjermbeskytter" slik at ingen andre enn meg kan komme inn på mobilen. Vennene ble litt revet med, og nå er mobilen låst etter at koden/mønsteret er slått feil flere ganger. Her er problemet: Jeg får beskjed om å logge på med brukernavn og passord, noe jeg tror var og antat er google-kontoen. Men jeg husket ikke passordet, så jeg endret det på pc-internettet. Nå bruker jeg mailen og det nye passordet mitt på google.kontoen, men kommer meg ikke inn på mobilen! Er avhengig av den både seriøst og useriøst, så håper på svar så fort som mulig! Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hadde AKKURAT samme problemet med min htc tattoo... Men jeg fikk aldri til å logge på.. så jeg stilte bare mobilen tilbake til fabrikk-standard.. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 prøv med standardpassord: null (og riktig google konto da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå