N* Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja, for jeg har nemlig ikke hørt om det. Jeg ble så overasket da jeg oppdaget det at jeg laget mitt eget bevis. Jeg satt nettopp å skrev dette innlegget. Å så etterpå når jeg prøvde for første gang på lenge å huske på den gangen jeg var psykotisk, kom jeg på at jeg hadde holdt på å tenke på å "dytte en stor T" opp i tyrkia fordi kompisen min som het Tarjei skulle på ferie dit, to t'er lissom. Sykt trodde jeg, pluss at med min T ble det 3 t'er, lykketallet mitt. Men ihvertfall så har jeg gått tilbake i tid inni hodet å skrevet en stor T på en plate å gjemt den et sted. Jeg fikk sånn akutt anfall når jeg satt foran datan en gang, hvor jeg bare tenkte "Nå skal jeg sørenmeg bevise det! Tid er rom!" og så løp jeg å laget en stor T med rødmaling. Pluss at jeg var ute å skrev masse T'er på ark som jeg putta under vindusviskeren på biler. Noen som kan ta meg seriøst? 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kan du forklare deg litt bedre? Jeg forstår ikke helt. Du tenkte å "dytte en stor T" opp i tyrkia, siden kompisen din som heter Tarjei = to T'er, pluss enda en T = 3 t'er. Du kom deretter på at tid = rom. Beklager, men jeg ser ikke logikken. Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg var psykotisk, det var bare en sprø ide jeg fikk. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du trenger hjelp 6 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 It all makes sense now! Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Utifra resonnementet ditt og de andre postene og maleriene dine på forumet, må jeg si du har en usedvanlig stor høyre hjernehalvdel i forhold til venstre hjernehalvdel. For fantasi og kreativitet sliter du ihvertfall ikke med Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 ...den gangen du var psykotisk? 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg synes det var en kul abstrakt tanke Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mangel på søvn har ført meg på lignende tanker, mange ganger. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Dett vart en merktelig fortkjertlighet for T-er, gitttt. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Årets tråd! Enig, kan slike tråder nomineres på en eller annen måte? Er egentlig litt glad for at TS ville dytte en T opp i Tyrkia og ikke sin egen T opp i Tarjei T-t-tog du an? 2 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Enig, kan slike tråder nomineres på en eller annen måte? Er egentlig litt glad for at TS ville dytte en T opp i Tyrkia og ikke sin egen T opp i Tarjei T-t-tog du an? hahahahahahah Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Fant plutselig en link i en gammel tråd. Det er meg avisinnlegget handler om. http://www.ta.no/nyheter/grenland/article3450386.ece Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Haha, du burde lese om modal realism. http://en.wikipedia.org/wiki/Modal_realism Alle realiteter er "riktige" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå