inaktiv000 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har lyst på Samsung 50" plasma-TV PS50C535XXE, mye på grunn av at det jeg har lest tyder på at det er en bra TV, og prisen er nok veldig god i forhold til størrelsen. Samtidig lurer jeg på om jeg kan få mye bedre billedkvalitet dersom jeg går ned til f. eks. 46" eller 42" - finnes det noen klare anbefalinger i denne klassen? Er ikke veldig interessert i å ha en dårlig TV som bare er stor. Har i dag en Elfunk 32", så alt blir nok bedre. Den står koblet til en HTPC hele tiden, mye serier og film. Brukes også litt til TV-titting. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tallene sier lite, har du mulighet så stikk til butikken og se selv. Da ser du samme bilde på flere tver, da ser du fort hvilke bilder som er blasse og ræva. Sorte kanter hakker om man flytter kameraet sidelengs med for lav HZ osv. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Får dessverre ikke sett Samsungen, da den bare selges på nett. TVene i butikk er vel ganske misvisende også, pga. innstillinger og signalkilde. Jeg er altså innstilt på å kjøpe denne i utgangspunktet, men lurer på om jeg kan få mye bedre bilde for samme pris om jeg går ned i størrelse. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tallene sier lite, har du mulighet så stikk til butikken og se selv. Da ser du samme bilde på flere tver, da ser du fort hvilke bilder som er blasse og ræva. Sorte kanter hakker om man flytter kameraet sidelengs med for lav HZ osv. Du fleiper nå, ikke sannt? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Det ble 50" julegave til meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå