Gå til innhold

Hvordan få ''penere'' glass i minecraft! Veldig enkelt :)

Anbefalte innlegg

Legg ut bilde? Så vi kan se hvordan den ser ut?

Hvordan legger man til texture i minecraft da? Jeg lagde en mappe inni texturemappa, og la inn der, men Neeeida..

Leste readme nå, ikke mye aktuelt at jeg bytter ut default med det som er der nå. Dream on.

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke designet alle filene. Har lånt de filene jeg hadde lyst på (spurt selfølgelig)

Og satt sammen en pakke selv. Men kan ikke huske å ha tatt noe annet enn storage box og tools fra denne pakken. Uannsett så er ikke min lik nei. eks: dyr og udyr (spiders, skeletons etc..

er forskjellig

Lenke til kommentar

Nå sjekket jeg, og sannheten er vel strengt tatt at du ikke designet noen filer selv. Absolutt alle filene er identiske med de i Painterly pack, bortsett fra dyr/monstre som er identiske med default. Tilogmed alle alternate textures for ditt og datt, er fra Painterly.

Det er greit å lage compilation packs, men da bør du kanskje ikke si at alt er laget av deg selv, spesielt ikke når du ikke har laget noe. Det er lurer å opplyse om at det er en compilation, og kanskje og si hvor teksturene kommer fra. Det eneste du har gjort er å laste ned painterly, bytte ut mobs med mobs fra default, og endre readme.txt (som for øvrig sier "In case you wondered, the whole package is made by me.". I og med at du bare har satt sammen noen filer fra her og der, er det jo litt misvisende at du skriver at du har laget alt selv.

Edit: presisering

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...