LudaHD Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei! Jeg satt og spilte minecraft i går og begynte å tenke over hvor fantastisk stygt glasset på det spillet er! Glass er jo noe du liksom skal se lett i gjennom , men på minecraft er det mildt sagt ikke det. Så jeg tenkte meg litt om og fant til slutt ut en måte jeg kunne fikse det på ! Krav: -Minecraft -Photoshop eller noe anna bilderedigeringsprogram -WinRar Alt du gjør er å gå til Minecraft mappa og så går du til bin mappa og åpner minecraft.jar filen med WinRar -Rull helt ned til du finner terrain.png -åpne denne med bilderedgigeringsprogrammet ditt -zoom inn noen ganger (lettere å se) -Finn det lille bildet som viser glasset. -Marker i midten av bildet og slett det som du har markert -Nå burde du ha fått vekk ''urenhetene'' -Bare å trykke lagre og lukke ned vinduene og starte minecraft -Vis du har gjort det riktig så har du nå glass som er perfekt å se gjennom! Jeg håper at noen syntes dette var til hjelp:P Jeg syntes ivertfall at det var en ganske grei løsning Lenke til kommentar
Warz Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nice, det må jeg teste etterhvert takk for tipset Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nice, det må jeg teste etterhvert takk for tipset Hversegod! Her er foresten en link til et bilde som viser hvordan dette ble for meg. Ganske bra syntes jeg ivertfall! Trykk Her Glass Bro Endret 27. november 2010 av LudaHD Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Får ikke pakka sammen .jar fila med mac Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Får ikke pakka sammen .jar fila med mac Du trenger ikke pakke sammen fila? Bare høyre klikke også åpne med også velger du WinRar. Eller går ikke det på mac ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Har ikke winrar på mac Vi har diskverktøy som pakker den ut til en vanlig mappe... Kunne du ikke lastet den opp for meg? Endret 27. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Laster opp minecraft.jar fila mi nå! Endret 27. november 2010 av LudaHD Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Holder med minecraft.jar tror jeg Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) **** Slettet link til opphavsrett-beskyttet materiale. Endret 30. november 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Funka dritbra! takk! Nå er broen min mye penere i tillegg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Breaking news: Dette har folk gjort sidan minecraft kom ut omtrent. http://www.minecraftforum.net/viewforum.php?f=25&sid=32dbdb7abad9deb865741aaf7c4038e5 Det finnes tusenvis av texture packs, og fleire av dei har gjennomsiktig glas. Det er ikkje akkurat vanskelig å legge til texture packs, notch har til og med laga ein knapp på menyen for dette. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg har sett det, men jeg er av den late typen (orker ikke å gjøre det, og når jeg først gjør det gjør jeg det på den måten som virker lettest der og da) Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Funka dritbra! takk! Nå er broen min mye penere i tillegg Bra at det funka og at du likte det! Btw, så er månen og sola litt annerledes:P Jeg syntes de er myyye bedre på den måten! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Way better, nå må jeg finne et videoredigeringsprogram så jeg kan filme broa mi! Brukt ganske mange tusen wood på den nå tror jeg! Lenke til kommentar
fredes Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du bør lyse den opp med lava, for en skikkelig kul effekt! 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tror jeg står over det, broen er av tre Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tror jeg står over det, broen er av tre Forstår ikke, en glassbro laget av tre? :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, men jeg har vinduer i broa Har to etasjer Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Btw. Har laget en egen texture pack. Link vis noen har lyst å sjekke ut :] Texture pack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå