Gjest CaptainSnus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei internett, jeg og dama har vært sammen i snart et år og 3 måneder. Gått gjennom 2 seriøse skader som jeg hadde, ferietur i syden og en rekke turer på hytter og alt mulig rart. Vi er 17 begge to. Rundt 5 uker siden merket jeg at hun oppførte seg rart mot meg. Hun tok ikke initiativ og ville heller være med venninner/alltid ha med venninner når vi hang sammen. Plaget meg litt. Konfronterte hu en rekke ganger, men hun sa at det ikke var noe jeg skulle tenke på. Trodde hu liksom... 3 uker siden hang vi sammen alene og jeg fikk presset ut av henne hva det var. Hun elsket meg, men var ikke sikker på om det var som kjæreste eller venn. Hun ville ha pause. Jeg ble jo såret, og greide faktisk aldri å forestille meg et liv uten henne. Gråt meg i søvn natt etter natt. Etter en liten stund sa hun at det gikk bedre og at hun var klar for å avslutte pausen snart. Dette har ikke skjedd den dag fram til i dag. Hun har ALDRI tid til meg lenger omtrent. Jeg fikk skviset inn en overnatting forrige helg der hun sa det gikk bedre, men hun vil jo ikke kysse meg engang så tviler på det. Om torsdagen var vi på kino, men ikke noe mer. Den siste tiden har jeg brukt 600-700 kroner på spandering av film, kino, roser, snacks og diverse stuff. Dette er faktisk en del for en 17-åring... Jeg føler jeg har gjort mitt og ikke har mer å tilby henne, så nå sitter jeg bare og venter. Har sagt i fra til henne om dette. Jeg ser på meg selv som den delen av den gruppen gutter som gjør alt for de jeg er glad i og som er trofaste til døden. Jeg vet jeg ser bra ut (ikke for å være selvsentrisk, men man får jo komplimenter) og jeg er ingen bråkebøtte. Jeg har alltid vært en flink lytter og er en som greier å bryte stillheten. Dama er så og si lik som meg, bare med typiske jentetrekk. Jeg spør dere egentlig om dette er noe som kommer til å gå over, kommer hun til å dumpe meg eller er det bare en ny fase i forholdet? Begynner faktisk å bli litt lei av å ikke føle så mye glede lenger, og jeg greier faktisk bare å tenke på andre greier når jeg er på jobb eller trening... Finnes det noe slikt som en ultimat greie jeg kan gjøre for at følelsene skal dale på plass? Koste hva det koste vil? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Først av alt, har dere snakket om dette? Hvis ja, hva har hun sagt? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det er problemet. Tja, ikke nødvendigvis. Han begynte jo å spandere masse ETTER at damen begynte oppføre seg som en rotte. Anyways, det er ikke noe lurt trekk, TS. La kjæresten din få litt tid for seg selv. Hun blir bare mere tilbaketrukken og muligens irritert hvis du fortsetter å mase. Ikke kontakt hun, la heller hun komme til deg... og hvis hun i det hele tatt ikke tar kontakt med deg, så vet du at det er slutt. Lenke til kommentar
Gjest CaptainSnus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tja, har prøvd å spille hard to get, men da sklir vi bare lengre vekk fra hverandre, og hun vil helst ikke prate om det... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skjønner hvor vanskelig denne situasjonen er. Du kan fortsette å presse på, men som sagt i posten ovenfor, så kan hun reagere motsatt enn ønsket. Dermed vil dere ogsåglid lenger fra hverandre, som du også har erfart. Hvis du svarer med samme mynt, og er like lite interessert tilbake, kan du fortsatt distansere forholdet, men samtidig vil du få vite hvor nære dere egentlig står hverandre. Jeg ville gitt dama tid. Du vil uansett ikke være i et forhold der du har argumentert for at dere skal være sammen. Been there done that. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hvordan i helvete skal du få forholdet til å fungere uten at dere klarer å snakke med hverandre hvis noe er galt? Kommunikasjon i et forhold, er ganske viktig. Så du er med på at hun gjør deg usikker, trist, frustrert kun fordi hun ikke vil fortelle deg hva det er som er galt? Hvis du ikke er mann nok til å gi slipp på denne rotta, så er det best å la være å kontakte henne inntil hun kontakter deg, for det virker ikke akkurat som om hun elsker deg slik som hun sa tidligere. Hun vil en gang ikke tilbringe tiden sin eller kysse deg, gutt! Kanskje du skal begynne å ta noen hint, selvom det er vondt... Måten denne jenten oppfører seg på, er jævlig latterlig, patetisk og barnsligt uansett. Endret 27. november 2010 av Frk. Snasen 3 Lenke til kommentar
Gjest CaptainSnus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jaja, men dette er liksom ikke sånn jeg kjenner henne... Vi klarer jo å snakke sammen, men det virker som hu prøvde å svelge unna de usikre følelsene for meg. Ikke at jeg sitter her og forsvarer henne, men jeg vil gjerne ha svar på spørsmålene jeg spurte i trådstarterposten. Setter pris på aktiviteten her though... Lenke til kommentar
nnys Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hvordan kan egentlig vi vite om det blir slutt mellom dere? Det er DU som må ta en alvorsprat med henne her. Hadde jeg vært kjæresten din, hadde jeg i hvert fall blitt sykt irritert om du hadde prøvd 'alt' for å få meg tilbake til hvordan jeg var før - siden jeg allerede har trukket meg tilbake... (Slik som kjæresten din har gjort) Er i grunn ikke så mye du kunne gjort, utenom å la hun få litt tid for seg selv uten at du maser. Dessuten, en ny fase, du liksom. Den nye fasen som kommer etter når forelskelsen forsvinner - det er den fasen hvor man virkelig begynner å kjenne hverandres positive og negative sider, støtte hverandre i gode og vonde dager, elske hverandre osv... Endret 27. november 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Gjest CaptainSnus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Yes, vel, jeg har ikke vært forelsket i henne på et år. Jeg har dypere følelser enn det osv. Uansett blir det feil å kalle meg masete fordi jeg prøvde å være romantisk og invitere på en koselig hjemmekveld og kino en uke. Har prøvd å spille hard to get før det. Greia er at jeg må spille hard to get, uansett hva som skjer? Det er ingen annen metode jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Frk. Snasen har vel egentlig gitt deg svaret her. Og som sagt: Hvorfor skal du måtte kjempe for å få tilbake jenta? Følelser kan du ikke argumentere mot. Snakk med jenta og si at dette ikke er hvordan du vil ha det. Hvis hun skal fortsette å holde deg på vent, er det kun en tap situasjon for deg. Du er ikke en direktesending hun kan ta pauser i, derfor må heller ikke du prøve å spole tilbake. 1 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Send en melding med noe så enkelt som: "Det er slutt, skulle ha sakt det ansikt til ansikt, men du vil jo ikke prate med meg lengere. Så nå gidder ikke jeg å vente på deg!" Gå videre med den stoltheten du har.. Jeg har selv vært i to forhold som har vært supre, men de har tatt slutt av forskjellige årsaker. Tok meg 2uker fra siste forhold til jeg møtte den nydeligste og koseligste dama jeg har truffet i hele mitt liv (mulig jeg høres litt kliss ut nå). Det jeg mener er, du vil møte ei ny, og du kjenner deg selv litt bedre og hva det vil si å være i et forhold. Gå videre og bruk kunnskapen din på ei ny og enda bedre dame! 2 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Dropp ho, finn ei annen. Dette her ville jeg ikke funnet meg i, neither should you, my friend! Endret 28. november 2010 av The Catalyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå