N* Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Dette er bare noe jeg har slengt sammen kjappt altså. Jeg brukte logoen deres, et stock photo av rust og noen tegninger jeg hadde liggende. link Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Spør du meg så var den litt for "enkel" .. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du bør gjøre logoen lavere. Legg også menyen horisontalt, kanskje med gjenomsiktig svart bakgrunn på den og en fin :hover farge. Endre bakgrunnsfarge til hvit der du har hovedinnholdet (Lorem ipsum dolor sit amet.) et. Mindre font-størrelse hadde gjort seg. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 IKKE hør på Thomas, font-størrelsen skal ikke være mindre enn den er. I år 2000 var det kult å ha minst mulig skriftstørrelse, men i 2010 og web2.0-spesifikasjoner, er lesbarhet mye viktigere! Istedet kan du heller øke linjeavstanden en anelse for enda bedre lesbarhet. I år 2004 eller noe ble det kult å begrense utnyttelsen av skjermen til bare en liten prosent, ved å fiksere og midstille bredden. Hvorfor?! Det blir som å gå til anskaffelse av en 50" TV, men aldri bruke mer enn 19" av den, fordi det er "kult" og "kompatibelt". Det er ingen grunn til å ikke utnytte hele vinduet, og du kan fint få siden til å fungere like fint i alle browsere/oppløsninger/skjermer fordet om. Headeren var litt i overkant stor (høy). Siden stopper litt plutselig. En bunn hadde gjort seg. Ingen av linkene funker. Lorem ipsum-tekst betyr at siden ikke er ferdig. Kom tilbake når du er ferdig med siden du. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 IKKE hør på Thomas, font-størrelsen skal ikke være mindre enn den er. I år 2000 var det kult å ha minst mulig skriftstørrelse, men i 2010 og web2.0-spesifikasjoner, er lesbarhet mye viktigere! Istedet kan du heller øke linjeavstanden en anelse for enda bedre lesbarhet. Han har størrelse 17 nå, skjønner ikke hvorfor han har like stor skrift som under-overskriftene. Kan fint sette den ned til max 12/13 uten å miste lesbarhet med mindre du har dårlig syn. Samtidig øke linjeavstand til ca 12 pt vil gjøre lesbarheten bra. Svart på hvitt vil også øke lesbarheten Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 17? Ser virkelig ut som 12 her på min FF@15,6". Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 17? Ser virkelig ut som 12 her på min FF@15,6". Ja, da må du få fikset det. Sjekk CSS'en også. p {margin:15px 10px 15px 10px; font-family:Tahoma, Helvetica, sans-serif; font-size:17px; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå