webby1 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Er det mulig og skjule teksten i en a-tag, uten å bruke display: none;, span. Vil ikke skjule innholdet fra taggen. Kun teksten inne. Noen som har noen tips? Takk på forhånd! Endret 27. november 2010 av webby1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Tror jeg fant det ut. Font-size: 0px; Finnes sikkert bedre måter? Endret 27. november 2010 av webby1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tja, er sikkert ikke den beste måten, men background-color:white; color:white; Eller bruke javascript replace. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Tja, er sikkert ikke den beste måten, men background-color:white; color:white; Eller bruke javascript replace. Takk for svar. Ikke veldig erfaren med javascript, men hvordan kunne jeg brukt replace til dette formålet? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ved å bytte ut character til ' ', '', , null eller noe. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva er formålet med dette? Hvis du ikke vil ha noe tekst i a-taggen i det hele tatt, så kan du bare bruke , trenger ikke javascript til det, er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Eg óg lurer på kva hensikten med dette måtte vere? Dersom det er søkemotoroptimalisering, vil eg ikkje anbefale å gjere slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå