cliffme Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 ei Hvor kjøper folk nye hovedlykter fra? Har ikke sjekket hva de koster ny fra Toyota ettersom jeg regner med at det koster ganske mange lapper. Trenger nye på begge sider fremme. Har Xenon orginalt i nærlys samt ettermontert Xenon i langlys. regnr på bil er xk16342 Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg ville sjekket med bilopphuggere om det er aktuelt for deg å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg ville sjekket med bilopphuggere om det er aktuelt for deg å kjøpe brukt. Hei, nei, det er ikke aktuellt. Lyktene er i plast, alle vet vel hvor bra det er. Skal ha nye lykter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg ser frontlys ligger på 13 - 1600 kr uten xenon og 2500 med xenon(pr stk) hos bildelsdatabasen.se. Som du ikke ville vurdere. www.mekonomen.no har de inne i sin webshop - men ikke priser, kanskje du kan ringe en av de nærmeste og høre? Det koster lite. www.meca.no har ikke disse inne i webshop - igjen, ring og hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå