Toneho Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei. Jeg fikk en telefon fra en telefonselger fra netcom som ville gi meg tilbudet om "Ucan2 Fastpris small". Han fikk det til å høres ut som at jeg ville tjene på det og slikt. Jeg måtte få nytt nr for at dette skulle virke, det var litt dumt men tilbudet virket ok. Jeg fikk en melding mens jeg snakket med ham hvor det sto rask inforsmajon om avtalen (12 mnd) som jeg bare skulle skrive "Takk" på for å bekrefte bestilling. Nå venter jeg på å få nytt sim kort i posten. Det er vell det man kan kalle et "spontankjøp" Men nå har jeg lest litt mer om det på nettet og funnet andre abonement som jeg tror ville passet mye bedre til mitt bruk. Jeg lurer på om jeg kan avbryte denne bestillingen siden jeg ikke har skrevet under på noen kontrakt? Eller teller den meldingen som en "kontrakt"? Det burde jo være slik at man må gi sin underskift for å bytte til et abonement med avtaletid. Kan noen hjelpe meg å svare på dette? Jeg er helt håpløs og klarer nemlig ikke å finne noe på nettet om det Takk på forhånd Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du har 14 dagers angrerett på telefonsalg =) så tipper du får et angrerettskjema tilsendt sammens med simkortet i posten. Fyll det ut og returner skjemaet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kan evt si at "Merko" på diskusjon.no stjal telefonen din! Lenke til kommentar
Toneho Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Du har 14 dagers angrerett på telefonsalg =) så tipper du får et angrerettskjema tilsendt sammens med simkortet i posten. Fyll det ut og returner skjemaet. Det høres jo bra ut! Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du trenger ikke å sende inn angreskjema heller, strengt tatt, selv om NetCom gjerne vil at du skal gjøre det. Dersom du ringer 05050, og sier at du vil benytte deg av angreretten, så er det nok. Dersom du vil føle deg sikker så kan du også be om å få en bekreftelse per epost, e.l., på at angreretten er benyttet, og abonnementet kansellert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå