Ekinorak Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei, ser her at abonnement på min telefon Iphone 3GS er over. Derfor lurte jeg på å fortsette mitt abonnement og muligens kjøpe en ny mobil. Men er det noen mobiler som kommer til å virke som en god oppgradering til 3GS? Jeg bruker telefonen mest til mail,surfing og youtube/video. Jeg har sett litt på Samsung galaxy S, og htc desire HD. Men lurer også på om det er noen nye mobiler på vei? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei! Samsung Galaxy S er en glimrende kandidat til dine behov. Hvis du ikke har behov for batteritiden utover 1 dag så er Desire HD sannsynligvis den beste på dette. Det er en mengde nye telefoner rett rundt hjørnet men spørsmålet er om disse vil dekke behovene dine bedre enn SGS / DHD allerede gjør. I hovedsak er det snakk om flaggskip fra Acer, Sony Ericsson og Samsung med 4.3" skjermer eller større og monsterinnmat. Dette høres vel og bra ut men det er essensielt det DHD allerede har. Hvis skjermkvalitet og batteritid er viktigere så er SGS midt i blinken og jeg tviler på at det kommer noen telefoner som er bedre på akkurat dette. Håper det gav mening og hørtes fornuftig ut. Har du noen erfaring med androidtelefoner, feks ved lån av andres? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Tenker å kjøpe meg galaxy S, men er litt skipt på kjøpe en mobil som har vært på markedet i over et halvt år. Har ikke følgt mye med på mobilfronten, men hører at det kommer dualcore 1,2ghz prosessorer. Vil det si at om jeg kjøper en galaxy s nå, så kan det potensielt komme mobiler som gruser denne allerede i februar mars? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Yes, men batterivinningene har så vidt jeg vet ikke vært så store i mellomtiden så det blir ikke annet enn mer kraft, mindre levetid. Galaxy S vil neppe føles treg selv i forhold til dualcoremonsterne, i alle fall ikke med dagens programmer. Klart, jeg ser poenget ditt men på en annen side er det fortsatt veldig god verdi for pengene 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Går fra iphone til android så vil nokk føles ganske tregt, men så lenge jeg slipper itunes så er jeg happy nokk, og at den har en bra skjerm til video. Tror jeg kjøper meg galaxy s i morgen. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s_vs_apple_iphone_4-review-500p8.php God sammenligning av diverse funksjoner! Regner med du har bestemt deg uansett nå men kan være grei å se på Lykke til, håper du blir fornøyd med Galaxy S og android! PS: oppgradèr til 2.2 så fort som mulig da det har masse å si for ytelsen og følelsen til telefonen samt ekstra tjenester Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg kjøpt meg Galaxy S, oppgraderte til 2.2, er Ekstremt fornøyd, første jeg gjorde var å ta en serie jeg hadde på datamaskinen og kopierte over og den spilte den. HAHA! Iphone kan bare gå å legge seg. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg kjøpt meg Galaxy S, oppgraderte til 2.2, er Ekstremt fornøyd, første jeg gjorde var å ta en serie jeg hadde på datamaskinen og kopierte over og den spilte den. HAHA! Iphone kan bare gå å legge seg. Høres veldig bra ut Hadde en Galaxy S vs N8 vs iPhone 4 sammenligning nylig og det er helt sykt hvor god SGS-skjermen er! Bra at du er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå