DJ-Stigma Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) .... Endret 28. november 2010 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Spørsmålet er, stakk du fra frisørregningen? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg vil se hvordan frisyren ble Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvor mye kostet frisøren? Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Spørsmålet er, stakk du fra frisørregningen? Hehe, nei. Har betalt frisørregningen. Jeg vil se hvordan frisyren ble ? Helt ok. Jeg kom tilbake til frisøren, etter å ha parkert bilen et annet sted. Hvor mye kostet frisøren? Veldig useriøst svar. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Om jeg ikke tolker det helt feil så får du nok ikke noen parkeringsbot. Da hadde de skrevet den ut og gitt deg den direkte, når de likevel var til stede. Så ja, du slapp nok billig fra det Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Om jeg ikke tolker det helt feil så får du nok ikke noen parkeringsbot. Da hadde de skrevet den ut og gitt deg den direkte, når de likevel var til stede. Så ja, du slapp nok billig fra det Takker! Da er saken løst Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du får advarsel for å ha slettet førsteinnlegg. Retningslinjene: "Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget." Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg