-Léon- Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har du lagt merke til at i filmer så får man egentlig aldri noen forklaring på hvordan folk gjør nr 2? (Ikke at det er noe som er veldig interessant ;p) Eneste filmen jeg kan huske er vel Demolition Man hvor de nevner noe med "three sea shells", noe som ikke gjorde meg noe klokere. Er jo ikke sikker på at det vil bli noe forandring i det hele tatt, funker jo fint så langt ;P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det i filmen forblir et mysterium, det eneste svaret vi har er fra en av scriptwriterne som sa dette i et intervju: A: OK, this may be bordering on the grotesque, but the way it was explained to me by the writer is you hold two seashells like chopsticks, pull gently and scrape what's left with the third. You asked for it... Be careful what you ask for, sorry. There you hav-- hmm. I'm thinking about it. I'm using my imagination. I'm pantomiming it here in my desk chair. No... nope. I still don't get it. And I'm not alone. Ignoring the bizarre physical contortions this would require, and the pain such scraping would engender, there are these concerns as outlined by an AICN commentator: "Aside from saving paper, what's the futuristic benefit? Who washes the seashells? If you don't get a perfect swipe the first time, what the hell do you do in your stall with feces-covered seashells?" Dopapir er jo et miljøproblem. I romertiden hadde alle sin egen personlige svamp de tørka seg med. Den må jo ha vært ganske ekkel. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg tror fremtidens toaletter vil være et robot-rør som stikker seg opp i rumpisen og suger ut det som skal vekk fra endetarmen, og deretter det samme fra tisseluren din. Deretter kommer et annet rør og spruter deg rein. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nope, homofobiske sørstatsamerikanere vil aldri godta å få en pinne opp i rompa. Ikke jeg heller for den saks skyld. Tenk hvor mange som blir skadet av denne pinnen som skal suge skiten ut? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er da helt vanlig å putte alt mulig i rumpen, så hvorfor et rør skulle skade så mange skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvorfor putte et rør der solen aldri skinner? Da tror jeg heller jeg bruker venstre-hånda. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fordi det er mer renslig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tenk deg hvis du sitter litt skjevt ift røret. Det poker opp på sida av tarmen og lager rift som blør. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Det i filmen forblir et mysterium, det eneste svaret vi har er fra en av scriptwriterne som sa dette i et intervju: A: OK, this may be bordering on the grotesque, but the way it was explained to me by the writer is you hold two seashells like chopsticks, pull gently and scrape what's left with the third. You asked for it... Be careful what you ask for, sorry. There you hav-- hmm. I'm thinking about it. I'm using my imagination. I'm pantomiming it here in my desk chair. No... nope. I still don't get it. And I'm not alone. Ignoring the bizarre physical contortions this would require, and the pain such scraping would engender, there are these concerns as outlined by an AICN commentator: "Aside from saving paper, what's the futuristic benefit? Who washes the seashells? If you don't get a perfect swipe the first time, what the hell do you do in your stall with feces-covered seashells?" Dopapir er jo et miljøproblem. I romertiden hadde alle sin egen personlige svamp de tørka seg med. Den må jo ha vært ganske ekkel. Kan forstå mr Stallone sleit med det dere ;P Haha, morsomme svar =) Tenkte også på et rør som man stakk opp. Men tiden får vel vise hva som skjer ^^ Endret 27. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 kunne jo ha hatt et gummi-rør, den kan da ikke skade Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg tenkte jo ikke på et skarpt og rustent jernrør akkurat. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvorfor inn i? Hvorfor ikke bare rett utenfor? ^^ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 For å få bedre tak og sugekraft. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Noe ala dette i mere moderne stil, kanskje. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 For å få bedre tak og sugekraft. Pfyy, dårlig unnskyldning. I fremtiden har vi mer enn nok sugekraft, først suger den seg fast rundt ringmuskelen eller der omkring så er det bare å stå på.. Fordelen med å ikke ta det inn, er at man ikke trenger like mange forskjellige størrelser å det ikke er like ubehagelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Skjønner ikke helt hva jeg skal med pc og telefoner på dass, da det er stedet i huset jeg prøver å tilbringe minst mulig tid. Også når jeg driter. Gjør jobben og komme seg ut fra lukta. Og skinnsete hadde blitt fryktelig klamt om sommeren. Endret 30. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) For å få bedre tak og sugekraft. Du for bygge om skaftet på en støvsuger, også kommer du å forteller oss hvordan det gikker etterpå Vil anbefale å starte med lav sugestyrke. Endret 30. november 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Skjønner ikke helt hva jeg skal med pc og telefoner på dass, da det er stedet i huset jeg prøver å tilbringe minst mulig tid. Også når jeg driter. Gjør jobben og komme seg ut fra lukta. Og skinnsete hadde blitt fryktelig klamt om sommeren. Må si meg delvis enig, kan dog lese en bok når jeg besøker toalettet. Men eletronisk utstyr å skinnsete blir å gå litt for langt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kanskje det vil bli vanligere med sånne spyletoaletter ala Japan, så vi slipper å bruke så mye papir. Luktfjernende og lyddempende funksjoner får vi muligens også se, men siden dagens dasser tross alt fungerer ganske utmerket spørs det hvor mye ekstra folk gidder å betale. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå