Gå til innhold

Hvordan tror du toalette vil bli i framtiden?

-Léon-

Anbefalte innlegg

Har du lagt merke til at i filmer så får man egentlig aldri noen forklaring på hvordan folk gjør nr 2? (Ikke at det er noe som er veldig interessant ;p)

Eneste filmen jeg kan huske er vel Demolition Man hvor de nevner noe med "three sea shells", noe som ikke gjorde meg noe klokere.

Er jo ikke sikker på at det vil bli noe forandring i det hele tatt, funker jo fint så langt ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det i filmen forblir et mysterium, det eneste svaret vi har er fra en av scriptwriterne som sa dette i et intervju:

A: OK, this may be bordering on the grotesque, but the way it was explained to me by the writer is you hold two seashells like chopsticks, pull gently and scrape what's left with the third. You asked for it... Be careful what you ask for, sorry.

There you hav-- hmm. I'm thinking about it. I'm using my imagination. I'm pantomiming it here in my desk chair. No... nope. I still don't get it.

And I'm not alone. Ignoring the bizarre physical contortions this would require, and the pain such scraping would engender, there are these concerns as outlined by an AICN commentator: "Aside from saving paper, what's the futuristic benefit? Who washes the seashells? If you don't get a perfect swipe the first time, what the hell do you do in your stall with feces-covered seashells?"

Dopapir er jo et miljøproblem. I romertiden hadde alle sin egen personlige svamp de tørka seg med. Den må jo ha vært ganske ekkel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det i filmen forblir et mysterium, det eneste svaret vi har er fra en av scriptwriterne som sa dette i et intervju:

A: OK, this may be bordering on the grotesque, but the way it was explained to me by the writer is you hold two seashells like chopsticks, pull gently and scrape what's left with the third. You asked for it... Be careful what you ask for, sorry.

There you hav-- hmm. I'm thinking about it. I'm using my imagination. I'm pantomiming it here in my desk chair. No... nope. I still don't get it.

And I'm not alone. Ignoring the bizarre physical contortions this would require, and the pain such scraping would engender, there are these concerns as outlined by an AICN commentator: "Aside from saving paper, what's the futuristic benefit? Who washes the seashells? If you don't get a perfect swipe the first time, what the hell do you do in your stall with feces-covered seashells?"

Dopapir er jo et miljøproblem. I romertiden hadde alle sin egen personlige svamp de tørka seg med. Den må jo ha vært ganske ekkel.

Kan forstå mr Stallone sleit med det dere ;P

Haha, morsomme svar =)

Tenkte også på et rør som man stakk opp. Men tiden får vel vise hva som skjer ^^

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

For å få bedre tak og sugekraft.

Pfyy, dårlig unnskyldning. I fremtiden har vi mer enn nok sugekraft, først suger den seg fast rundt ringmuskelen eller der omkring så er det bare å stå på..

Fordelen med å ikke ta det inn, er at man ikke trenger like mange forskjellige størrelser å det ikke er like ubehagelig.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva jeg skal med pc og telefoner på dass, da det er stedet i huset jeg prøver å tilbringe minst mulig tid. Også når jeg driter. Gjør jobben og komme seg ut fra lukta. Og skinnsete hadde blitt fryktelig klamt om sommeren.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva jeg skal med pc og telefoner på dass, da det er stedet i huset jeg prøver å tilbringe minst mulig tid. Også når jeg driter. Gjør jobben og komme seg ut fra lukta. Og skinnsete hadde blitt fryktelig klamt om sommeren.

Må si meg delvis enig, kan dog lese en bok når jeg besøker toalettet. Men eletronisk utstyr å skinnsete blir å gå litt for langt :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje det vil bli vanligere med sånne spyletoaletter ala Japan, så vi slipper å bruke så mye papir. Luktfjernende og lyddempende funksjoner får vi muligens også se, men siden dagens dasser tross alt fungerer ganske utmerket spørs det hvor mye ekstra folk gidder å betale.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...