DementedAlbino Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Haster å få på plass ny lader til min laptop. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slikt og få det levert så raskt som mulig? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Ingen som vet noe her? Eventuelt om noen har en til overs hadde jeg blitt evig takknemlig og pris blir vi enig om:) Lader er modellnr pa-1900-04, passer til mange acer og asus modeller, muligens andre også. Står uansett under laderen hvilket modellnr det er. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 altitec har ladere til de fleste merker. Denne for eksempel: http://www.altitec.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2775_2776&products_id=752 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Takker for link, men klarer ikke helt å finne ut om den passer til F8 serien til asus. Får ringe de i morgen og høre. Output verdiene ser ut til å stemme ihvertfall, så spørs det bare om pluggen passer. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvis du trykker på "passer til" knappen, så står det en hel bråte med Asus F8x modeller i lista ihvertfall. Det burde være et hint. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Ja, men uten pc ble det surfing med mobilen, og da fikk jeg ikke opp den listen. Uansett så viste det seg at en kompis fikk tilsendt feil lader til sin laptop i fra multicom, og den laderen passet da til min maskin. Så da slapp jeg unna med bare 170 kroner og ingen ventetid:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå