Manken Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei! Sikkert fler enn meg som lurer på dette og søker etter svar. Skal kjøpe meg nytt skjermkort til jul og er veldig nysgjerrig på hva disse forskjellige produsentene modifiserer med skjermkortene. Snakker da først og fremst om 6870 serien. Skjermkortet skal blir brukt i en gamer-pc, men det skjønte dere forhåpentligvis ^^ Håper noen vil ta seg litt tid til å fortelle om det som er verdt å vite om de forskjellige Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 lite å si. men det hender det er forskjellig klokke frekvenser, eller annen kjøler! pris messig er det oftest ekstra utstyr og eller frekvenser fint kort bytheway Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vell, når kortene først slippes så er forskjellen hovedsaklig klistremerket på kjøleren, pris og hva som følger med i esken. I senere stadium slik som nå er forskjellen pris, innhold i esken, kjøling og om kortet er fabrikkoverklokket eller ei. Lenke til kommentar
blåbærplukkeren Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvis du hadde bodd i Nord-Amerika så hadde xfx vært suverent best. Der får du dobble livstid garantid på kortet, og overklokkingsgarantid tror jeg!. I norge er vell det bare forskjeller på noen få mhz,kjølere,klistremerker og tillegsutstyr. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Hmm... Noen som vet hva som yter best, eller er det bare veldig(!) minimale forskjellere det er snakk om? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Brikkene er kliss like, ikke noen forskjell så forskjellene i ytelse er ikke store. Eneste gangene det er merkbart er om det er fabrikkoverklokket. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 noen som vet om noen av 6870-fabrikantene som har overklokket kortet, eller som pleier å gjøre det med de andre kortene i serien? Lenke til kommentar
94vian Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har tenkt til å kjøpe dette skjermkortet også og jeg har sett at Black Edition til XFX 6870 er overklokket en del men koster jo litt ekstra, men tilbake til topic. sånn som jeg forstår er det Asus som har kortet som er bitte litte grann raskere enn de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå