Gendarmerie Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det noen som har vært borti dette før? I forrige uke merket jeg at jeg hadde vondt i det nederste leddet på pekefingeren på venstre hånd, men trodde at det kom til å gå over. Nå, en uke senere, har denne smerten spredd seg til alle fingrene, på under- og oversiden. Se gjerne det fine illustrasjonsbildet jeg snekret sammen: Jeg er høyrehendt til vanlig så det hemmer meg ikke noe nevneverdig, men det er vondt å skrive på PC-en og spille Xbox, så jeg kan heller ikke bare ignorere det. Hvis jeg bøyer fingrene, strekker de ut eller klemmer lett på de så gjør det vondt, men hvis de er helt i ro kjenner jeg det ikke Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 høres litt ut som betennelse. men som vanlig så anbefaler jeg at ved fysiske plager så kontakter man kfalifisert personel, dvs: snakk med en lege eller lignende. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Min lege kalte det senebetennelse.. Fikk det når jeg jobbet som frisør. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Hallais, takk for svar. Fryktet det var noe lignende senebetennelse, ja. Skal til legen i forbindelse med noe annet til uka, så jeg får ta det opp da. god helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå