Mortis360 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Siden den forrige tråden ikke har blitt oppdatert på tre år, så lager jeg en ny. Kom gjerne med tips til butikker, da jeg ikke greier å finne alle selv. Bruk gjerne malen min, da klipper jeg de rett inn i oversikten senere! Legger inn både hentebuer og nettbutikker, må dog ha tips om lokale butikker. Legger inn informasjonen som jeg finner tilgjengelig på nettsidene til den aktuelle butikken. NB: Tråden er under oppbygging! Her finner du en oversikt over nettbutikkene som har fysiske butikker, samt hentebu! Komplett og MPX tilbyr kun hentebuer! Akershus: Komplett | Solheimveien 85 | Lørenskog | Hentebu MPX | Solheimveien 85 | Lørenskog | Hentebu Humac | Ski Storsenter | Ski | Butikk Eplehuset | Brodtkorbsgate 7 | Sandvika | Butikk BITSHOP | Storgata 10 | Lillestrøm | Butikk GigaShopS | Idrettsvegen 10 | Ski | Butikk Aust-Agder: PS.no | Sørsvannsveien 10 | Arendal | Hentebu Buskerud: Humac | Bragernes Torg 6 | Drammen | Butikk Brox Data | Øvre Torggate 6 | Mjøndalen | Butikk RAIT | Nedre Storgate 43 | Drammen | Butikk Finnmark: Hedmark: Hordaland: Eplehuset | Markeveien 6 | Bergen | Butikk EXPRESS PC-Service | Laguneveien 7 | Rådal | Butikk Harddisk | Sartor Storsenter | Straume | Butikk Møre og Romsdal: AR Data | Sandvegen 8 | Molde | Butikk AR Data | Halkjelsgate 5 | Volda | Butikk AR Data | Rørgata 8 - 10 | Kristiansund | Butikk AR Data | Smibakken 3 | Ålesund | Butikk Eplehuset | Keiser Wilhelms Gate 34 | Ålesund | Butikk Nord-Trøndelag: Nordland: Eplehuset | Torvgata 2 | Bodø | Butikk Oppland: Oslo: Digital Impuls | Møllergata 8 | Oslo | Butikk Humac | Sognsveien 75 F | Oslo | Butikk Humac | Oslo City | Oslo | Butikk Humac | Dronning Mauds Gate 1 | Oslo | Butikk Eplehuset | Storgata 23 D | Oslo | Butikk Eplehuset | Nedre Slottsgate 8 | Oslo | Butikk NetShop | Stanseveien 27 | Oslo | Hentebu Komplett | Borgenveien 42 | Oslo | Hentebu MPX | Borgenveien 42 | Oslo | Hentebu Rogaland: Komplett | Maskinveien 2 | Stavanger | Hentebu MPX | Maskinveien 2 | Stavanger | Hentebu StartIT | Torgveien 15 C | Stavanger | Butikk Eplehuset | Breigata 9 | Stavanger | Butikk Sogn og Fjordane: Sør-Trøndelag: Komplett | Ivar Lykkes Vei 2 | Tiller | Hentebu MPX | Ivar Lykkes Vei 2 | Tiller | Hentebu Mamoz | Nardoveien 16B | Trondheim | Butikk Mamoz | Kongens Gate 8 | Trondheim | Butikk Eplehuset | Thomas Angells Gate 15 | Trondheim | Butikk Eplehuset | Bassengbakken 1 | Trondheim | Butikk Telemark: Troms: Eplehuset | Strandgata 32 | Tromsø | Butikk Vest-Agder: Vestfold: PCStyling | Kilengaten 1 | Tønsberg | Butikk NetShop | Klinestadmoen 1 | Sandefjord | Hentebu Komplett | Østre Kullerød 4 | Sandefjord | Hentebu MPX | Østre Kullerød 4 | Sandefjord | Hentebu Så Lett Data | Thor Dahls Gate 6 | Sandefjord | Butikk Østfold: Mamoz | Brochs Gate 7 | Fredrikstad | Butikk Eplehuset | Stortorvet 6 | Fredrikstad | Butikk NB! Amentio Datakjeden er konkurs! Endret 26. april 2011 av Mortis 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Legg til at komplett og MPX i Akershus bare er utleveringspunkter. Ikke skikkelige butikker. Også har du BitShop i Lillestrøm (Akershus) Endret 27. november 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Det står at oversikten gjelder hentebuer og butikker. Legger til BitShop nå. - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Khani Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tenkte på at hentebue kunne stå ved siden av i parantes. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Slik som dette f.eks? - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Amentio Datakjeden | Haakon VII's Gate 13 A | Trondheim | Hentebu <-- Dette er en butikk. Men samtlige av Amentio's butikker fungerer så vidt meg bekjent også som henteboder for nettbutikk. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Ble vist en liten feilpaste der, fort gjort når man paster så mange like! - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Elkjøp, Lefdal, Expert (best buy), euronics. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Elkjøp, Lefdal, Expert (best buy), euronics. Det er ikke dedikerte databutikker. Jobben med å legge inn bortimot 300 butikker er også alt for stor. - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Komplett er heller ikke en dedikert databutikk. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) De har flere hentebuer, hvor du får hentet varene de selger, majoriteten av varene Komplett selger er databasert. Hvis du vil liste opp alle Elkjøp, Expert, Euronics butikker, så skal du få lov til det selv. - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Khani Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Slik som dette f.eks? ~ Mortis Kjempeflott. Blir mere oversiktlig. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 MPX og Komplett har jo hentebuer på Skårer og Vinderen også. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) MPX og Komplett har jo hentebuer på Skårer og Vinderen også. Skårer er i Lørenskog, så de ligger under Lørenskog. Jeg baserer lokasjonen til kommunen. - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis 2 Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 GigaShopS, http://www.gs.no/ har butikk og lager i Ski, Akershus. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Tar veldig gjerne imot tips om flere butikker (bortsett fra Elkjøp, Expert, Euronics, Lefdal)! - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Lagt til Amentio Datakjeden, Avd Fana. - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.expresspc.no/ holder til ved Lagunen, Bergen. De hadde også en på Åsane Storsenter tidligere, men jeg finner ikke noe om den på nettsidene deres, så jeg antar den er lagt ned. http://www.harddisk.no/ på Straume (Sartor senter?) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Express PC-Service er lagt til, siden jeg ikke fant adresse til Harddisk.no på internett-sidene, så er ikke de lagt til. - Mortis Endret 26. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 http://www.sartorstorsenter.no/butikk/harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå