Ballestikk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hei, jeg ble dritt lei av alle de apps som spammer facebooken min, så har manuelt på nesten alle valgt "skjul alt fra "appnavn" " Men nå angrer jeg på noen applikasjoner som jeg vil ha tilbake, hvordan kan jeg vise dem igjen. Er ikke sikker på om dette er postet riktig, hvis ikke si i fra. På forhånd tusen takk. - Ballestikk Endret 27. november 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Skal være innstillinger helt nederst når du er på forsiden av facebook , som innlogget selvsagt. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Skal være innstillinger helt nederst når du er på forsiden av facebook , som innlogget selvsagt. Jeg finner ingen apps jeg har skjult der, kun venner. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) bump Endret 1. januar 2011 av Ballestikk Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) bump! Endret 1. januar 2011 av Ballestikk Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Vet ikke, men da kommer tråden lengere opp på siden. Så at den er lettere å se. Så kan noen hjelpe meg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Trådstarter mener nokk Bump. Tok meg forresten 15 sekunder å google problemet ditt. Edit: Facebook ser ut til å ha endret dette etter at linken ble laget. Men prøv bare å google Endret 1. januar 2011 av Complexity Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Trådstarter mener nokk Bump. Tok meg forresten 15 sekunder å google problemet ditt. Edit: Facebook ser ut til å ha endret dette etter at linken ble laget. Men prøv bare å google Hjalp meg lite det der. Har skjekket rundt, problemet er ikke løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå