swahili Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Heisann Det har seg sånn at jeg nå ser behovet for en backup av alle bildene mine. Men spørsmålet er egentlig, bør jeg velge en harddisk med firewire tilkobling når jeg kun skal bruke den til backup? Jeg tenkte også å kjøpe en harddisk til å bruke som scratch disk når jeg redigerer video og bilder og da ser jeg helt klart at jeg må ha en med firewire. Så spørsmålet blir egentlig. Firewire eller ikke til backup? Og evt. hvilken harddisk? Disse skal brukes på en imac. Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Backup er en tjeneste som ikke setter store krav. Selv er jeg godt fornøyd med USB både som normallager og backup. (Bilder). Min mening er derfor at det er rivende likegyldig om du bruker FW eller USB. Dustin har tilbud på 2TB USB for 790,-. Endret 27. november 2010 av Cerwell Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du vil ha online backup! idrive, dropbox osv.... Kva om ein østeuropeisk-ransbande bryter seg inn hos deg og stjeler pcen/eksterne harddisken din? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 @siDDIs: Hva om en østeuropeisk ransbande hacker iDriven din og publiserer alle bildene av deg og kona? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det skjer bare om dei har funnet passordet ditt på ein lapp etter innbruddet hos deg. Hacking er ikkje så enkelt som nokre folk trur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå