Seric88 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Og DVI følger heller ikke med? hvilken kabel vil du anbefale når det gjelder DVI da? Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Greddi: Kan 2x http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614349 brukes til HK som du valgte ut for meg? Og vil det fungere bedre enn geforce gtx 580? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Det er samme hvilket dvi kabel, du skal ikke ha høyere oppløsning enn 1920x1200 uansett, bare tenk på at den er lang nok. Og de to kortene som du viste er bra de. Du kan til å med klemme en tredje skjerm med skikkelig Eyefinity oppsett anbefales! Men en ting må jeg fortelle deg, Det er ikke bare dans på roser med multi gpu, achilles helen med multi gpu er at det skjer micro stuttering(dette er vanlig og skjer hele tiden uansett)og dette merkes når du har lav FPS på rundt 20 til 30 FPS. Hvilket FPS operer Fraps nå igjen? Har du over maks FPS som skjermen din kan vise så merker du det ikke. Dette skjer ikke med singel gpu, bare sånn at du har det i tankene. Edit: Hadde jeg kjøpt skjermkort idag, ville jeg gått for gtx 580, eller ventet på 6970. I mens jeg ventet på 6970 kunne jeg gjerne kjøpt en middeltidig kort som gts 450 og etterpå brukt den som physxkort når 6970 er kjøpt. Endret 27. november 2010 av Greddi Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Takk igjen Når er 6970 forventet å komme på markedet da? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ryktene sier en gang i desember Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Skal bestille pcen slik at jeg kan hente den ut 1 januar, vil du anbefale meg og bare legge hele tingen på is til den tiden nærmer seg, 1uke ish, og heller ta opp igjen dette da? Og fraps kan recorde med opptil 60fps så tror ikke den lagginga du snakker om blir noe problem Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Priser raser ned hele veien, så vent med bestillingen, helt til du virkelig trenger den. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Får vente til siste liten jeg da. Kanskje du er så heldig at du får en PM fra meg når tiden nærmer seg ;D Og igjen, takk til alle som var veldig behjelpelige! Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 https://prisguiden.no/profil/lister/120548 Hovedkort er overkill, men jeg regner med at du skulle overklokke? Lagt til den mange mener er beste kjøler på markedet (untatt custom vannkjøling, da..). Om du finner noe mer som er verdt å bruke penger på nå, er det i tilfelle harddisker. Men om det bare er WoW du skal spille, holder det i massevis med skjermkortet jeg har satt opp. Oppsettet er satt opp på en måte sånn at det er lett å oppgradere senere. Skjermen er en 25,5" med oppløsning på 1920x1200. Masse bra omtale osv. Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 25000 kr??? er du seriøs? for den prisen kunne jeg satt sammen en monsterpc, og kjøpt meg en eldre bil.... Lenke til kommentar
adr0 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg vil anbefale en bra pc. Det pleier å gå best det, skål! Lenke til kommentar
hezzed Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Om du vil bestille PC'en til 1. januar, så er det litt ironisk at den nye prosessor-serien til intel(ix-2000 serien) har lansering 5. januar. Den gir ifølge foreløbige tester 23% mer ytelse enn nåværende serier. I tillegg er det vel ganske unisont hos forskjellige testsider at Intel gir bedre ytelse enn AMD når det kommer til spilling(siden det var det du skulle bruke den til etter hva jeg kunne lese) Uansett så håper jeg du blir fornøyd med hva du enn velger. Hezzed Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Forresten, wow scaler veldig dårlig med crossfire/sli. Et eksempel er denne testen av 6870 i CF Dette gjelder også SLi, noe som vil si at det er bedre å velge et enkelt GTX 580. Og skjønner ikke hvorfor man skal bruke 25k når man får et oppsett med tilsvarende ytelse til 15k-16k. Kaffesauens oppsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå