Robertn Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg har følgende oppsett: NAS enhet: Netgear ReadyNAS Duo Switch: Dlink 8 port gigabit switch Accesspunkt: Linksys Wireless-G Ruter m/WiFi fra Altibox NAS, Linksys Acesspunkt og PCer er koblet kablet til switch som igjen er koblet til ruter. Alt unntatt accesspunkt og ruter støtter gigabit. Jeg oppnår hastighet mot NAS enhet på ca. 16 MB/s Prøver jeg å nå NAS trådløst via accesspunkt går det enten uendelig tregt eller ingen kontakt i det hele tatt. Forøvrig virker accesspunktet som det skal (surfing mot internett). Jeg skjønner ikke hvor problemet ligger... Hvor kan det ligge? mvh Robert Endret 27. november 2010 av Robertn Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har følgende oppsett: NAS enhet: Netgear ReadyNAS Duo Switch: Dlink 8 port gigabit switch Accesspunkt: Linksys Wireless-G Ruter m/WiFi fra Altibox NAS, Linksys Acesspunkt og PCer er koblet kablet til switch som igjen er koblet til ruter. Alt unntatt accesspunkt og ruter støtter gigabit. Jeg oppnår hastighet mot NAS enhet på ca. 16 MB/s Prøver jeg å nå NAS trådløst via accesspunkt går det enten uendelig tregt eller ingen kontakt i det hele tatt. Forøvrig virker accesspunktet som det skal (surfing mot internett). Jeg skjønner ikke hvor problemet ligger... Hvor kan det ligge? mvh Robert Funnet ut av problemet ditt??? Ser det er lenge siden du har lagt inn innlegget. Har kjøpt meg en Netgear selv. Har sittet med dette et par dager nå. Vet problemet er ekstremt stort på Vista. Finnes noen løsninger der. Etter hva jeg har lest meg frem til klarer ikke NAS´n mer enn 3 Mb/s over trådløst nett. Noe som i mine øyne er meget skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå