nexus555 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei. Hvordan kan man se om noe er ekte? Vurderer sterk noe fra Louis Vuitton. Enten en liten lommebok eller noe form for bag. Kom over f.eks denne siden. Det ser man jo er fake pga prisen. Hvor kan jeg kjøpe trygt? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Så vidt jeg vet selges ikke LV på salg, noen sinne. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kjøp i butikk eller fra LV sin nettbutikk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Så vidt jeg vet selges ikke LV på salg, noen sinne. Dette. Selv om det kanskje ligger noen design-og håndverksmessige meritter til grunn for prisen på LV, betaler man i all hovedsak for merket. Slike varer selger fordi de er dyre og eksklusive, ikke fordi de er mye for pengene. Derfor er det ikke noe poeng i midlertidig å gjøre dem til enda mer for pengene ved å kjøre salg, det ville tvert imot svekket merkevaren. Du kan ikke bedrive "prangende forbruk" (conspicuous consumption) uten å forbruke. Endret 27. november 2010 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det har blitt "trendy" blant de om selger kopierte merkevarer å skru opp prisen, for at kundene lettere skal tro at det er ekte vare. Derfor bør du passe på! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) LV kjøper du trygt i en LV-butikk. Enkelt og greit. Og please, la oss ikke gjøre dette til en diskusjon om conspicuous consumption, lol. Det minner meg bare om skole... Edit: Og det skrives "luksus". Endret 27. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det er da ikke så mye å diskutere, man skal være bra nedsnødd for å påstå at LV ikke er prangende forbruk. Og folk som er harry nok til å tiltrekkes LV synes gjerne det er stas med exotiske boxtaver også. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Neida, jeg har bare tidligere erfart at det ofte blir ganske store diskusjoner når man trekker opp conspicuous consumption i forbindelse med visse merker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Og folk som er harry nok til å tiltrekkes LV synes gjerne det er stas med exotiske boxtaver også. Oh cmon. LV har faktisk mye som er ex(hoho)tremt sexy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå