rockybalboa Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 når jeg skal installere windows xp , får jeg opp en melding om at pc'n ikke finner harddisker , kontroller at harddisker er slått på eller kjør ett diagnose verktøy fra leverandøren. Har lasta ned wd scorpio black 2,5'' laptop diagnose for denne harddisken og den vil heller ikke starte p.g.a at den ikke finner lincense agreement file. ?? Harddisken er helt ny og det er første gang jeg setter i denne og prøver å installere win xp noen forslag???? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Forsøk å se om du finner en innstilling i BIOS hvor du kan sette disken i IDE mode (ettersom det er XP du prøver å installere). Det hjelper litt om du forteller hvilken Acer du har og hva slags innstallasjonsmedium du bruker. PS: et tips er å bruke en XP innstallasjons-CD med SP3 integrert. Endret 27. november 2010 av kehax Lenke til kommentar
rockybalboa Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 takk for raskt svar, det var riktig som du sa at den må settes i IDE-MODE i BIOS. Nå funker det fint å installere fra cd rom:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå